پسته وحشی اصل فروش فوری

پسته وحشی اصل در مناطق مختلف ایران از جمله استان های سیستان و بلوچستان، لرستان، کرمان، خراسان، کردستان و کرمانشاه و در ارتفاعات و دامنه کوه ها به شکل طبیعی می روید و به صورت کاملا ارگانیک و بدون سم و مواد شیمیایی تولید می شود. پسته کوهی یا بنه به علت داشتن انواع ویتامین و املاح معدنی دارای ارزش غذایی بالایی بوده و برای درمان بسیاری از بیماری ها مفید می باشد. از قسمت های مختلف این درخت در صنایع داروسازی و تولید انواع محصولات صنعتی استفاده می کنند.

پسته وحشی اصل فروش فوری

پیشینه کلی پسته وحشی اصل

پیشینه کلی پسته وحشی اصلپسته وحشی یا بنه کوهی در بسیاری از شهرهای کشور یافت می شود. این دانه های خوشمزه و پرخاصیت زمانی که کال هستند دارای پوستی نرم و شکننده بوده و رنگی سبز دارند که معمولا در تهیه ترشی مورد استفاده قرار می گیرند و موقع رسیدن پوستشان سفت و محکم می شود و مغزی روغنی با طعمی عالی دارند که سرشار از انواع ویتامین و مواد مغذی است.

 پسته وحشی در شهرهای کرمانشاه، سنندج، کرمان، رفسنجان، ایلام و … با بهترین کیفیت تولید می شود که این محصول به صورت ارگانیک و در مناطق کوهستانی به دور از آلودگی های شهر و بدون هیچ گونه سمپاشی پرورش می یابد و در اواخر تابستان برداشت آن آغاز می شود.

از ویژگی های پسته کوهی با کیفیت می توان به مواردی همچون سایز درشت، سالم بودن، بدون کرم خوردگی و طعم و مزه ی عالی اشاره نمود. این محصول دارای خواص دارویی بسیار مفیدی است و در درمان و کنترل بسیاری از بیماری ها در بدن نقش مهمی دارد.

مصرف صحیح و به اندازه آن به صورت روزانه به پیشگیری از سایر بیماری ها کمک می کند. صمغ این درخت مصارف دارویی و صنعتی فراوانی دارد و میوه آن نیز به عنوان گیاه دارویی مورد استفاده قرار می گیرد. این میوه برای حفظ سلامت کبد و طحال بسیار مؤثر است و درد کمر را تسکین می دهد همچنین درمان کننده ورم مفاصل و سایر زخم ها می باشد.

مصارف گوناگون پسته وحشی اصل

مصارف گوناگون پسته وحشی اصلاز پسته وحشی استفاده زیادی می شود و به دلیل خواص دارویی و درمانی زیاد مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. پسته وحشی کاربرد زیادی در صنایع داروسازی و مصارف صنعتی دارد. از موارد استفاده این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از روغن این پسته در ماساژ و برای کم کردن درد مفاصل استفاده می کنند.
  • از نوع کال آن برای ترشی استفاده می کنند که در پاکسازی کبد و طحال بسیار مؤثر می باشد.
  • میوه آن را کوبیده و برای ماسک صورت استفاده می کنند.
  • از شیره سقز در تهیه انواع خوشبو کننده ها، حشره کش ها و عطر و .. استفاده می کنند.
  • در صنعت پلاستیک سازی برای تهیه انواع واکس کفش و… کاربرد دارد.
  • دارای خاصیت ضد میکروبی و ضد عفونی کنندگی می باشد.

بزرگترین مراکز عرضه پسته وحشی اصل

بزرگترین مراکز عرضه پسته وحشی اصلمراکز متعددی در کشور در زمینه تولید و عرضه پسته وحشی اصل در حال فعالیت هستند که انواع این محصول را به بهترین شکل تهیه و ارائه می کنند که پس از برداشت آن را فرآوری نموده و در بسته بندی های متنوع به صورت مغز و با پوست همچنین پودر شده عرضه می کنند که با وجود کاربرد فراوان و فواید زیاد مورد استقبال مشتریان زیادی قرار گرفته است و از فروش بالایی برخوردار می باشد.

یکی از مراکز فروش پسته وحشی اصل با کیفیت مرغوب همین سایت می باشد که انواع این محصول را به صورت عمده و با بهترین قیمت در اختیار خریداران قرار می دهد. برای اطلاع از نحوه خرید و مشخصات محصول با کارشناسان فروش تماس حاصل نمایید همچنین از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی می توانید با آن ها در ارتباط باشید.

انواع پسته وحشی علاوه بر ارائه در داخل کشور  توسط شرکت های بازرگانی به بسیاری از کشورهای همسایه صادر می شود که در آن کشورها نیز طرفداران زیادی دارد.

3

  1. سلام و درود خدمت شما دوست عزیز
    من از شما بسه وحشی تهیه می کنم و آن را برای غذا به صورت کوبیده استفاده می کنند خیلی خوب و با کیفیت بود به زودی قصد دارم که تازه این محصول را تهیه کرده برای ترشی بنه استفاده کنم
    ممنون از کیفیت و زحمات شما

  2. سلام درسته که اصل این پسته ها برای کرمانشاه هست؟؟
    یا برای جنوب ؟
    من اگر بنه کرمانشاهی اصل دارید 30 کیلو میخاستم ممنون

  3. سلام خدا قوت خدمت شما من از این بنه هاتون خریدم و خانواده هم خیلی خیلی راضی بودم خدارو شکر و من تو خونمون یه کارگاه کوچیکی دارم که تو اونجا انواع ترشی رو درست میکنم ترشی بنه هم جز یکی از اینا هست ممنون که تا اینجا خوندید یا علی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما