پسته کوهی زعفرانی و مرکز فروش آن در کشور

پسته کوهی زعفرانی که به آن بنه کوهی نیز گفته می شود و جزو دارو های گیاهی و خوراکی به شمار می رود؛ با نازل ترین قیمت در کشور عرضه می گردد. این مجموعه مرکز فروش بهترین پسته کوهی در کشور است که عرضه عمده این محصول را در سراسر کشور در دست دارد. سفارش پسته زعفرانی از طریق سایت و البته مراجعه حضوری امکان پذیر است.

پسته کوهی زعفرانی و مرکز فروش آن در کشور

راهنمای انتخاب پسته کوهی زعفرانی

راهنمای انتخاب پسته کوهی زعفرانیهر خریداری ابتدا باید محصول خود را به خوبی بشناسد و سپس نسبت به خرید آن اقدام کند. در این بخش با ما همراه باشید تا با شناخت هر چه بهتر پسته کوهی درجه یک، بهترین نوع پسته کوهی زعفرانی را انتخاب کنید.

همانطور که از اسمش پیداست این نوع پسته، در کوه و در مناطقی از کوهستان  که دارای آب و هوای نه چندان سردی است؛ رشد می کند. نمی‌توان گفت پسته کوهی فقط در منطقه خاصی از ایران رشد می کند؛ بلکه پراکندگی آن در سطح کشور، سبب تولید پسته کوهی با خواص متفاوت شده است.

در مناطق زیر تولید انواع پسته کوهی انجام می گیرد.

  1. کهکیلویه و بویراحمد
  2. ایلام
  3. کردستان
  4. فارس
  5. کرمان
  6. بلوچستان
  7. یزد
  8. سمنان
  9. لرستان

اما باید به این نکته اشاره کرد که بیشترین تولید پسته کوهی در 3 استان اول انجام می گیرد.

همانطور که می بینید، پسته کوهی اغلب در مناطق خشک و نیمه خشک رشد می کند.

کاربرد پسته یا بنه کوهی چیست؟

اغلب محصولات کشاورزی که در کوهستان ها پرورش می یابند، دارای فواید دارویی بسیاری هستند؛ زیرا خودرو بوده و بدون کشت رشد می یابند. علاوه بر این در صنعت نیز پسته کوهی بسیار استفاده می شود. البته تنها میوه این درخت نیست که به کار می آید؛ بلکه کل اجزای درخت برای مصارف صنعتی و دارویی استفاده می شود.

جالب است بدانید پسته کوهی زعفرانی با توجه به فواید و خواص فراوان، برای مصارف خوراکی نیز بسیار کاربردی است.

ویژگی های مثبت پسته کوهی زعفرانی

ویژگی های مثبت پسته کوهی زعفرانیپسته کوهی از جمله انواع پسته موجود در بازار است؛ که در برخی مناطق کشور قابل برداشت است. این میوه به صورت خودرو می روید و مغزی با خواص فراوان دارد. قسمت پوست این پسته، سخت بوده و به دو رنگ سبز و قرمز دیده می شود. با توجه به مصارف دارویی، صنعتی و خوراکی این بنه کوهی، برای کاربرد های بسیاری استفاده می گردد.

در ادامه با خواص پسته کوهی آشنا خواهید شد.

اگر کم خون هستید، می توانید از پسته کوهی استفاده کنید. با افزودن این پسته در غذای روزانه خود، می توانید در درمان کم خونی موفق باشید. برای درمان سردرد نیز پسته کوهی بسیار مفید است.

  1. درمان زخم و التهابات پوست
  2. افزایش وزن
  3. افزایش قدرت حافظه
  4. تقویت اعصاب
  5. تامین کننده املاح معدنی مورد نیاز بدن
  6. تقویت عمومی بدن
  7. پیشگیری از سرطان
  8. درمان نرمی استخوان
  9. مفدی برای سلامت چشم
  10. مناسب برای کودکان در حال رشد

با چنین خواص و فوایدی، می توان گفت که پسته کوهی زعفرانی، یک خوراکی دارویی است و با مصرف آن می توان سلامتی خود را تضمین کرد. 

لیست مراکز فروش پسته کوهی زعفرانی

لیست مراکز فروش پسته کوهی زعفرانیتولید پسته در ایران بسیار است؛ که علاوه بر بازار داخلی، به کشور های مختلف نیز صادر می شود. به همین دلیل مراکز فروش پسته صادراتی و البته پسته برای مصارف داخلی، در سراسر کشور وجود دارد. اما از کجا باید بهترین نوع پسته را خریداری کرد؟

از آنجا که خریداران عمده به دنبال محصولی ویژه و اصل هستند؛ اغلب خرید خود را از فروشنده ای انجام می دهند؛ که بهترین پسته کوهی را عرضه می کند.

پسته کوهی به دلیل اینکه در مناطق مختلف ایران رشد می‌کند؛ مراکز فروش آن در سطح کشور بسیار است.

به بیان دیگر شما برای خرید جزئی پسته کوهی زعفرانی، می توانید از طریق فروشگاه های مختلف اقدام به خرید کنید. اما اگر خریدار عمده هستید و به دنبال محصولی تازه و درجه یک، این مجموعه عرضه کننده بهترین محصول با کیفیت بالاست و فروش عمده بنه کوهی زعفرانی تضمینی را در سراسر کشور در دست دارد.

4

  1. سلام و عرض ادب
    پسته کوهی زعفرانی منظورتون پسته کوهی رسیده است که مثل پسته رسیده رنگش زرد شده؟
    من مادربزرگم مشکل آلزایمر داره و شنیده ام این میوه براشون خیلی مفیده یه ۵ کیلو سفارش داشتم

  2. سلام من دکتر تغذیه ام برای افزایش وزن برام روزی 200 گرم مغز پسته کوهی خام تجویز کرده اگر ممکن باشه میخاستم فعلا 4 کیلو سفارش بدم ممنون

  3. سلام عرض ادب واحترام به شما وگروه فعالتون من ازمحصولات شما برای کارگاه حلواسازی استفاده میکنم که عالیه👌واقعا دستمریزاد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما