پسته کوهی طبیعی ارزان قیمت در بازار داخلی

پسته کوهی طبیعی که با نام مغز بنه در کشور ما شناخته می شود از جمله گیاهان مقوی است که اثرات درمانی بسیاری دارد. فروش جزئی و عمده پسته کوهی در بازار داخلی توسط مراکز حضوری و آنلاین صورت می پذیرد و برای استعلام موجودی و ارزان ترین قیمت پسته کوهی می تواند به این مراکز مراجعه نمود. این محصول از جمله محصولاتی است که به دلیل فراوانی در ایران و قیمت مناسب و همچنین خواص تایید شده علمی قابلیت صادرات به کشورهای دیگر را داراست. 

پسته کوهی طبیعی ارزان قیمت در بازار داخلی

نکاتی درارتباط با پسته کوهی طبیعی

نکاتی درارتباط با پسته کوهی طبیعییکی از نکات مهم در هنگام خرید پسته کوهی طبیعی و با کیفیت، این است که به ظاهر آن توجه کنیم. کیفیت بنه کوهی بنا به دلایلی مانند:

  • میزان بارشی که در منطقه آمده باشد
  • مناسب بودن آب و خاک
  • برداشت به موقع پسته کوهی

متفاوت خواهد بود. اگر تمام شرایط برای تولید بنه مناسب باشد، محصول با کیفیت عالی تولید خواهد شد. بنه کوهی دارای دو پوست می باشد که جدا کردن پوست آن هم بسیار دشوار است  برای همین خاطر بیشتر از این دانه ها برای روغن گیری استفاده می شود.

انواع پسته کوهی با کیفیت های مختلف در کشور ما وجود دارد. از ویژگی های مهم در هنگام خرید پسته کوهی با کیفیت می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

پسته کوهی محصولی کاملا ارگانیک است و بدون سموم کشاورزی رشد می کند. بنابراین دانه های پسته کوهی کوچک است.

پوست پسته کوهی مرغوب سبز رنگ و تازه است.

پسته کوهی بسته بندی شده، باید در بسته هایی بهداشتی و تجاری عرضه گردد.

پسته کوهی در عین داشتن خواص بسیار زیاد قیمتی به مراتب ارزانتر از سایر آجیل ها دارد. در هنگام خرید توجه داشته باشید که این محصول را به قیمت مناسب تهیه کنید. 

موارد مصرفی پسته کوهی طبیعی

موارد مصرفی پسته کوهی طبیعیخرید پسته کوهی به دلیل خواص درمانی و پزشکی آن در ایران بسیار متداول است. از جمله مهمترین فواید استفاده از پسته کوهی می توان موارد ذیل را یادآور شد:

پسته کوهی در درمان آنمی و فقر آهن بسیار مفید است و برای تقویت کودکانی که با مشکل کم خونی و فقر آهن مواجه هستند بسیار مقوی است.

دم کرده پوست، برگ و پسته کوهی در درمان سرفه، انواع گلودردهای عفونی و سرماخوردگی موثر است.

پسته کوهی طبیعی گرم و خشک دارد و از بروز بیماری هایی چون آلزایمر و سردردهای عصبی که ناشی از سردی مغز هستند جلوگیری می کند.

استفاده از پماد و کرم های تهیه شده از پسته کوهی زخم های گسترده پوستی را درمان می کند.

این گیاه خاصیت قوی ضد میکروبی دارد و می تواند جایگزین آنتی بیوتیک های شیمیایی شود. 

مرکز عرضه پسته کوهی طبیعی ارزان قیمت

مرکز عرضه پسته کوهی طبیعی ارزان قیمت فروش و عرضه پسته کوهی در اکثر شهر های ایران انجام می شود. علاوه بر فروش در داخل شاهد صادرات پسته ها به کشور های خارجی نیز هستیم.

مراکز پخش پسته در شهر های کوچک و بزرگ ایران محصولات را به طور حضوری عرضه می کنند و افراد از نزدیک می توانند آن ها را خریداری کنند. با این شیوه معاملاتی دیگر کمبودی در خشکبار فروشی ها و فروشگاه های بین شعری دیده نمی شود.

عمده ترین مراکز فروش پسته و عرضه مستقیم این محصول در سراسر کشور مراجع ذیل می باشند:

  1. نمایندگی های مجاز شرکت های بسته بندی کننده انواع پسته 
  2. عمده فروشی ها و بنکداری های انواع گیاه داروها و خشکبار
  3. فروشگاه های تخصصی فروش گیاهان دارویی و عطاری ها
  4. فروشگاه های اختصاصی عرضه محصولات ارگانیک و طبیعی
  5. مارکت های آنلاین فعال در حوزه توزیع محصولات ارگانیک و گیاهان دارویی 

در بین مراکز پیش گفته، مارکت های آنلاین یکی از بهترین مراکز خرید این محصولات هستند که دارای قیمت اقتصادی مناسبی می باشند. 

با اندکی دقت در بازار های ایرانی در می یابیم که انواع بنه پسته کوهی وارد بازار ها برای فروش می شود که هر کدام از آن ها در درجه کیفی خاصی می باشد.

بنابراین محصولات را می توان با قیمت های متفاوتی تهیه کرد که این امر گستره را برای انتخاب خریداران وسیع تر می کند. لیست قیمت بنه پسته کوهی را شرکت های تولید کننده تنظیم می کنند که در این زمینه عوامل بسیاری را مد نظر قرار می دهند.

پارامتر های تاثیر گذار بسیار هستند که می توانند قیمت ها را افزایش و کاهش دهند. از جمله این موارد نوع، وزن بسته بندی، نحوه عرضه، منطقه تولید بنه پسته کوهی است. موارد مذکور هر کدام به نوبه خود در نرخ ها تاثیر می گذارد تا افراد بتوانند در رنج متفاوتی محصولات را تهیه کنند.

12

  1. سلام اوقات بخیر
    این بنه های شما سبز یکدست هستن؟؟؟ و اینکه شما با تیپاکس هم میفرستید که قابلیت تسویه درب منزل داشته باشه؟

  2. سلام عصر بخیر خدمت شما من مسئول خرید فروشگاه بزرگ هایپر استار هستم مسئولیت تهیه یک سفارش ۱۰۰ الی ۲۰۰ کیلوگرمی مغز پسته کوهی یا بنه را به عهده دارم ممنون میشم تا من رو راهنمایی کنید که هر چه زودتر خرید را انجام بدیم ممنون و متشکرم

  3. سلام وقتتون بخیر ما دوسال پیش از شما دستگاه کره گیری تهیه کردیم حالا به خاظر قیمت بالای کره پیسته و در خواست زیاد مشتری تصمیم گرفتیم کره بنه هم به محصولاتمون اضافه کنیم ممنون میشم مارو در این مسیر همراهی کنین

  4. ایا شما ترشی بنه هم موجود دارید؟؟
    ما قبلا خوزستان که بودیم خیلی بنه و اینا بود تو بازار و اینا همه جا داشتن
    ولی تهران اصلا نیست
    ممنون میشم اگر دارید یه 10 کیلو لطف کنین فاکتور کنین بفرستین

  5. سلام وعرض ادب
    پسته کوهی قیمت هر کیلو چند هست؟؟
    من آدرس و شماره را کجا بفرستم که بتونین برام برام پست کنین

    • سلام
      شماره تلفن خود را در فرم وارد کنید تا همکارانم با شما تماس بگیرند 🌹🌹🌹

  6. سلام شب خوش ضمن عرض تبریک به مناسبت میلادامام رئوف اقا علی ابن موسی الرضا (ع )خدمتتون عرض کنم که محصولات قابل قبولی داریدعلی یارتون

  7. سلام علیکم مابرای مادرم که داره میره حج مقداری ازمحصولات شماروگرفتیم باخودش ببره که اونجا تقویت بشه بنده خداپیرزن خیلی خوشحال شدلبخن امام زمان روزیتون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما