پودر بنه ارگانیک با نازل ترین قیمت

یکی از غذاها و گیاهانی که از سرشار از ویتامین و پروتئین و مواد مغذی است که بدن به آن نیاز دارد بنه یا همان پسته ی کوهی است.

ما برای شما عزیزان پودر بنه ارگانیک را با بهترین قیمت و صد البته که با کیفیتی مناسب و عالی در اختیار شما قرار میدهیم به صورتی که تمامی خواص میوه حفظ شده و کمترین تغییر شیمیایی در آن رخ نداده باشد.

پودر بنه ارگانیک با نازل ترین قیمت

دانستنی‌هایی درباره پودر بنه ارگانیک

دانستنیهایی درباره پودر بنه ارگانیکجالب است بدانید که بنه ی کوهی در ایران هم رشد میکند که خواستگاه این گیاه بیشتر در کوهستان است از این جهت در اطراف ایلام و مناطق کوهستانی رشد فراوانی دارد.

بنه نوعی پسته ی کوهی است که درخت آن 9 تا 7 متر رشد می کند.

اغلب درختانی که از میوه ی آنها استفاده می شود بخاطر در امان ماندن از آفت ها سم پاشی می شوند ولی این محصولی که ما به شما معرفی می کنیم تماما ارگانیک و دارای هیچ ماده ی مضره ای نمی باشد و دیگر ضررهایی که از جانب مواد سمی گریبان گیر شما می شود را به دنبال نخواهد داشت.

اگر می خواهید درباره پودر بنه بدانید، باید خدمتتان عرض کنم که همان میوه ی درخت بنه را بعد از جمع آوری و شستشو در حالتی که سبز است و هنوز تماما پوست آن سفت نشده است خشک می کنند و با آسیاب به صورت غبار یا همان پودر بنه در می آورند.

پودر بنه تماما خاصیت های میوه ی بنه را دارا می باشد با این تفاوت که دیگر آماده ی استفاده و مصرف است و می توان آن را به راحتی در جهت مصارف خوراکی و بهداشتی و همچنین بهداشتی استفاده نمود. جالب است بدانید این محصول به راحتی می تواند جایگزین پودر پسته باشد.

موارد استفاده از پودر بنه

موارد استفاده از پودر بنههمانطور که خدمت شما عزیزان عرض کردیم میوه ی بنه میوه ی بسیار مقوی و دارای خاصیت های فراوانی است.

در قدیم بنه را فقط در غذا و یا در آجیل های خود مصرف می کردند و بیشتر جنبه ی غذایی و خوراکی آن مد نظر بوده ولی امروزه ما به شما محصولی معرفی میکنیم که می توان به واسطه ی آن از دیگر خواص بهداشتی و درمانی بنه هم استفاده کرد.

جالب است بدانید که میوه ی درخت بنه به دلیل وجود مواد چربی و آتی اکسیدان ها بسیار برای پوست و مو و التهابات پوستی مفید می باشد و می توان از پودر بنه ضمادی ساخت جهت جلوگیری از نیش پشه ها و همچنین درمان التهابات پوستی و ریزش مو که در قدیم اطبا از آن استفاده ی فراوانی می برده اند.

از دیگر خواص پودر بنه که می توان به آن اشاره کرد مقوی بودن حافظه است، به این صورت که می توان پودر بنه را به صورت حلوا یا با همراه شکر شربت کنید و میل کنید تا هم حافظتان تقویت شود و همچنین برای افراد مسنی که می خواهند از مبتلا شدن به آلزایمر جلوگیری کنند بسیار مفید و کار ساز است.

با وجود اینکه بنه گیاهی چرب است و دارای چربی فراوان است ولی می توان از پودر آن در ترشی بنه استفاده نمود و برای پاکسازی کبد بسیار مفید فایده است و همچنین برای افرادی که دارای یبوست شدید هستید ملین مناسبی به شمار می آید.

این پودر خواص بسیار زیادی را دارد که بعضا تا 25 مورد را برای آن شمرده اند، ولی با این وجود باید توجه کرد که هر چیزی را تا حد اعتدال باید مصرف نمود و مصرف بیش از اندازه ی آن مضر است.

پودر بنه ارگانیک ارزان قیمت

پودر بنه ارگانیک ارزان قیمت اگر شما از افرادی هستید که می خواهید بدنی سالم داشته باشید و یا به دنبال این هستید که حافظه ی خود را تقویت کنید و یا از خواص درمانی و خوراکی این گیاه شگفت انگیز استفاده کنید، ما به شما این مژده را می دهیم که می توانید پودر بنه ارگانیک را از ما تهیه کنید.

ما به شما این اطمینان را می دهیم که پورد بنه را با قیمتی ارزان در اختیار شما قرار دهیم، البته باید توجه کنید که این ارزانی به معنای کمی کیفیت نیست، خیر ما پورد بنه ارگانیک را با بهترین کیفیت و با حذف واسطه ها و سود کم به دست شما عزیزان می رسانیم تا شما هم بتوانید به راحتی از این گیاه محبوب و پر خاصیت استفاده ی کافی را ببرید.

11

  1. سلام برای کارگاه باقلوای ترکی حدود ۱۰۰ ۱۵۰ کیلو پسته کال میخاستم لطف کنین بگین روند خرید چطوره و آیا شرایطی هم فروش دارید؟

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای اصفهانی عزیز متاسفانه شرایط بازار این امکان را برای ما نمی دهد فروش شرایطی داشته باشیم اما همکاران بنده حاضر هستند که پاسخگوی سوالات شما به صورت تلفنی یا در واتساپ باشند.

      https://wa.me/989137422898

      https://wa.me/989134482368

      لطفا کلیک کنید همکاران ما در وات ساپ پاسخگوی شما خواهند بود

  2. سلام خوبیدپودربنه هاتون خیلی خوبه من برای درست کردن قاووت ازش استفاده میکنم البته بابادوم قاطی میکنم یه کم گوله میشه ولی مزه اش عالیه

  3. سلام و درود
    من برای بستنی پسته ای پسته کوهی های شمارو با پسته معمولی ترکیب میکنم و طعم عالی و فوق العاده ای و بدست آوردم که خیلی مشتری پیدا کرده بستنی من ممنون میشم این بار برای من ۵۰ کیلو ارسال کنین

  4. سلام من قبلا پودر بنه خودمون درست کرده بودیم ولی انقدر چرب بودکه اصلا به کارم نیومد یکی دوباری هم از بازار و سایتای مختلف خریدم ولی بازهم خیلی چرب بود ایا چاره ای هست برای گرفتن چربی این پودر بنه

  5. سلام وقتتون بخیر پودر بنه ها تون خیلی خوبه ما برای هرچی استفاده کردیم همه فکر کردن پودر پسته است و پرسیدن از کجا گرفتید ماهم مجموعه عالی شمارومعرفی کردیم ممنون از شما

  6. السلام علیک یافاطمه معصومه (س) ماخوشحالیم که درشهرکریمه اهل بیت شماروداریم ومیتونیم ازمحصولات خوبتون خریداری کنیم تازه برای فامیل هامونم میخریم

  7. سلام
    این روز ها به دلیل افزایش قیمت در پسته و دیگر محصولات همپوشانش متاسفانه توانایی ما برای خرید کم شده است، چند نفر از دوستان پیشنهاد دادند که از پودر پسته تقلبی استفاده کنم، اما آدمی نیستم که سر مردم را با چیز نامرغوب کلاه بگذارم، پس تصمیم گرفتم که از پودر پسته ارزان ولی باکیفیت شما خرید کنم، رنگ پودر کمی زعیف بود اما کیفیتش عالی بود.
    میخواستم بدانم که آیا شما خلال پسته ارزان قیمت هم دارید که کیفیت مقبول داشته باشد.

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای شاه آبادی
      بله، ما خلال پسته با کیفیت مناسب موجود داریم.
      در واتساپ با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و سفارشتان را ثبت کنید.🌹
      در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما