صادرات خلال پسته فله سبز و درجه یک

پسته، یکی از از انواع آجیل های موجود که طرفداران زیادی دارد، پسته ، درختی کوچکی دارد. و انواع مختلفی نیز دارا می باشد. چهار نوع پسته، با نام های، پسته کله قوچی، پسته احمد آقایی، پسته اکبری و پسته فندقی، در کشور وجود دارد. که از این میان، پسته فندقی شور و خام ، که شکل و ظاهر فندقی و گردی دارد، معروف تر بوده و محصول بیشتری از آن برداشت می شود.

پسته را به شکل نهال، یا بذر کشت می کنند. در کشور ما، ایران نیز که می توان گفت یکی از بزرگترین قطب های پسته جهان است، محصولات با کیفیتی از این نوع، کشت و برداشت می شود، در ایران خود نیز، شهرهای رفسنجان و کرمان قطب تولید پسته هستند، و انواع پسته با کیفیت را می توان در این شهرها برداشت کرد.

خلال پسته از مشتقات پسته می باشد، که برای مصارف زیادی به عنوان مثال تزیین انواع شیرینی جات استفاده می شود. از این رو قنادی ها و سایر استفاده کنندگانی که از آن زیاد استفاده می کنند می توانند خلال پسته فله ای که برای آن ها به صرفه تر است استفاده کنند.

صادرات خلال پسته فله سبز و درجه یک

آمار صادرات خلال پسته ایران در سال 1401

آمار صادرات خلال پسته ایران در سال 1401 کشورمان ایران نیز یکی از قطب های صادرات پسته چه بسا بزرگ ترین قطب صادرات پسته با کیفیت در جهان می باشد، کیفیت خلال پسته به رنگ سبز ، مقدار روغن و طعم آن نیز بستگی دارد ، هر چه این ویژگی ها دارای تاییدیه استاندارد های جهانی خلال پسته باشد، بازار فروش و صادرات پر رونق تری نیز خواهند داشت.

قیمت خلال پسته هم نیز به داشتن رنگ سبز خوش رنگ ، طعم لذیذ و روغن کافی آن بستگی دارد، هر چه با کیفیت تر قطعا گران تر نیز خواهد بود.

در سال های اخیر به دلیل شرایط آب و هوایی نامناسب و خشک سالی های اخیر، آسیب های بسیاری به این محصولات وارد شده که باعث کاهش کیفیت و وزن پسته نیز شده ، و باعث شده رونق بازار خرید و فروش این محصول شود، تا جایی که در بازار های جهانی حدود سی و سه درصد صادرات این محصولات به سایر کشور ها نیز شود. این خود نیز یعنی کاهش رونق اقتصادی تولیدکنندگان و حتی کشور نیز شود.

کشورهایی که بیشترین صادرات خلال پسته را دارند

کشورهایی که بیشترین صادرات خلال پسته را دارند کشور مان ایران نیز در سالیان طولانی قطب اول صادرات پسته و مشتقات آن یعنی خلال پسته بوده اما به تازگی کشور آمریکا به دلیل زیر ساخت های قدرتمند نیز از کشور ایران نیز روز به روز پیشی می گیرد به طوری که طی یک سال از دویست هزار تن صادرات پسته نیز به سیصد هزار تن نیز رسیده است.

از جمله کشور هایی که از فرآورده های پسته ی ایرانی از جمله خلال پسته آگاهی و اطلاع کافی نیز دارد کشور کویت می باشد، که پسته ایرانی و فرآورده های آن از جمله خلال پسته را در حجم های بالا خریداری می کنند و در واقع یکی از قطب های صادرات پسته ایرانی این کشور نیز می باشد. کشور کویت نیز کشوری کوچک می باشد و نیاز به این حجم از پسته ندارد، در واقع به عنوان یک واسطه عمل می کند، و این محصول را به بسیاری از کشورهای جهان نیز صادر می کند.

شهر قزوین نیز از تولیدکنندگان عمده خلال پسته باکیفیت و مرغوب می باشد، اما به دلیل عدم آگاهی تولید کنندگان این محصول برای صادرات و نداشتن استاندارد های لازم برای صادرات ، صادرات آن نیز دشوار می باشد.

سود صادرات خلال پسته سبز

سود صادرات خلال پسته سبز برای داشتن سود خوب و قابل قبول از صادرات و فروش خلال پسته سبز باید زیر ساخت ها به شکلی مدیریت کرد که بتوان بدون نیاز به کشور های واسطه همچون کویت و مالزی و … برای صادرات، این محصولات را که خریداران بسیاری در سطح جهان دارا می باشد را صادر کرد.

مشکلات بسیاری بر سد راه صادرات خلال پسته سبز نیز می باشد از جمله آن بسته بندی به روز و مورد پسند آن در سطح جهانی ، که با توجه و همکاری مراجع مربوطه می توان زمینه های ترقی را فراهم نموده و باعث سود هر چه بیشتر شده، و باعث سود اقتصادی تولید کنندگان ، فروشندگان و صادر کنند و حتی سود اقتصادی کشور نیز شد.

بیشتر پسته تولید شده در کشور به همین شکل صادر می شود، نه به شکل فرآورده های آن از جمله خلال پسته، که این خود نیز از ضعف های زیر ساخت های صادرات فرآورده های پسته نیز می باشد. همچنین برای صادرات هر چه بیشتر پسته و خلال پسته نیز باید تیم مدیریتی و بازاریابی قوی در سطح جهان تشکیل داد، که بتوان این محصول مرغوب و پر طرفدار را به جهان عرضه نمود.

شرکت صادرات خلال پسته در ایران

شرکت صادرات خلال پسته در ایران شرکت های عرضه کننده به کشور و صادر کننده به کشور های در خواست کننده خلال پسته، در صدد می باشند خلال پسته سبز و درجه یک را که دارای مزه لذیذ و رنگ و بوی تازه می باشند به بازار های داخلی و جهانی نیز عرضه کنند ، چرا که این مهم باعث رونق هر چه بیشتر کسب و کار خود و در نتیجه سود اقتصادی مورد نظر خواهند شد.

برای صادرات پسته و خلال پسته، بازرگانان و تجار مشغول در این حیطه بیشتر با شرکت های موجود در تهران ارتباط گرفته و همکاری می کنند، در صورتی که این تجار و بازرگانان با همکاری با شرکت های اصلی که در شهر هایی که قطب پسته هستند همانند کرمان و قزوین با همچنین با همکاری با کار خانه های اصلی نیز با قیمت رقابتی این محصول را نیز خریداری کنند، و برای صادرات محیا نمایند.

از مشتقات پسته که شرکت های صادر کننده آن را طبق استاندار های کشور های در خواست کننده، صادر می کنند می توان پودر پسته، خلال پسته و… را نام برد. بسیاری از شرکت های داخلی نیز این محصولات را صادر می کنند که از این میان می توان شرکت آجیل و خشکبار شادیز را که در بازار های بین المللی نام آشنا نیز می باشد، را نام برد.

شرکت شادیز نیز بیشترین خلال پسته سبز را به بازار های داخلی و خارجی نیز عرضه می کند، که همواره در صدد آن بوده با کیفیت ترین این محصول را نیز طبق استاندار ها نیز عرضه و صادر کند. چرا که هر کشور در خواست کننده دارای معیار ها و استاندارد های خود نیز می باشند ، به عنوان مثال کشور های مانند اسپانیا و آلمان نیز خواهان خلال پسته ای هستند که درصد قابل قبولی آفلاتوکسین باشد، که این شرکت ها برای صادرات این موارد را رعایت خواهند کرد.

14

  1. سلام وقتون بخیر من برای روی شیرینی از خلال پسته کرمان استفاده میکردم ک خیلی عالی بود اما با وجه به افزایش قیمت ها تصمیم داریم از خلال معمولی تر استفاده کنم که از شما تهیه کردم که خیلی با کیفیت بود ممنون از شما که محصول عالی در اختیار مشتریان قرار میدهید

  2. سلام
    من برای صادرات به ترکیه از شما خلال پسته خریداری کردم و بعد از مشاوره با کارشناسان شما موجه شدم جندین نوع خلال پسته مرغوب موجود هست برای نمونه ارسال کردید و واقعا کیفی عالی بود من منتظر جواب از سمت مشتری های ترک ام هستم و به همکاری عالی با شما امیدوارم.

  3. سلام و وقت بخیر
    از محصولاتی که برام ارسال کردین راضی بودم و لذت بردم
    ممنون از خود شرکت و محصولاتتون

  4. سلام
    من برای کارگاه شیرینی فروشی ام از شرکت شما خلال پسته تهیه کردم واقعا عالی و راضی بودم دستتان درد نکنه

  5. سلام ویژه دارم خدمت مدیر عزیز و محترم شرکت کوشا دانه.
    بنده سید حسین موسوی هستم از جهرم.
    بنده از خلال پسته شما خرید کردم و واقعا ‌از کیفیت و قیمت این نوع خلال پسته بسیار بسیار راضی هستم و امیدوارم که درآینده سفارشات رو افزایش خواهم داد .
    سپاس از مجموعه شرکت کوشا دانه

  6. سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان بنده برای کارگاه شیرینی در آبادان از شما خلال پسته تهیه کردم و استفاده کردم جا دارد تشکر کنم از شما بابت کیفیت محصول بابت قیمت محصول بابت طرز برخورد محترمانه همکاران عزیز شما با بنده.

  7. سلام حالتون خوبه اک ان شاء الله همیشه تنتون سالم ودلتون خوش باشه 👌ماازتمام محصولات شما تاحالا سفارش دادیم وخیلی هم عالی بودهسلام حال واحوالتون خوبه ؟چندوقتیه یه مقدارقیمت ها رفته بالا ولی خدایی شماهمچنان منصفید واین باعث میشه مشتری هاتون زیادبشه👌

    • سلام و درود خدمت شما
      ما خوشحال هستیم که شما از محصولات ما رضایت دارید.🌹
      برای سفارشات بعدی در خدمت شما هستیم.🌹

  8. سلام
    من برای صادرات خلال پسته به عراق از شرکت شما خریداری کردم و مشتری واقعا از این محصول راضی بود خدا به شما برکت بده

    • سلام و درود خدمت شما آقای چراغی
      انشالله به خوبی استفاده کنید
      در واتساپ با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و سفارشتان را ثبت کنید.🌹
      در خدمت شما هستیم.🌹

  9. سلام
    من از شما درخواست دارم که از هر نوع خلال پسته ای که تولید دارید برای من بفرستید که آن ها را بر روی کیک خامه های تولیدی مان بریزم.
    این برای من مهم است که وقتی خلال پسته هارا در فِر می‌گذاریم نسوزد و رنگ آن تقیر نکند.
    ممنون از لطف شما🌹

    • سلام و درود خدمت شما
      در واتساپ با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و سفارشتان را ثبت کنید.🌹
      در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما