عرضه مستقیم مغز پسته دندانه سبز و تازه

یکی از آجیل هایی که فواید زیادی برای بدن و هوش انسان دارد و ایران در زمینه تولید آن حرف اول را می زند پسته است و شما بسته به نوع مصرف تان می توانید انواع آن را با بهترین کیفیت از فروشگاه های معتبر خریداری کنید چرا که پسته کاربرد زیادی در تهیه ی شیرینی ها و غذاها و دسرها دارد بنابراین اگر می خواهید مثلا در بستنی و شیرینی پسته استفاده کنید باید از دندانه مغز پسته استفاده کنید چرا که هم به صورت مستقیم در بازارها به فروش می رسد و هم از لحاظ قیمت خیلی به صرفه هستند.

عرضه مستقیم مغز پسته دندانه سبز و تازه

ضمانت قیمت مغز پسته دندانه در عرضه بدون واسطه

ضمانت قیمت مغز پسته دندانه در عرضه بدون واسطه پسته یک نوع خشکبار است و به عنوان یک مغزیجات گران قیمت در خشکباری ها به فروش می رسد و علت آن این است که درخت این خشکبار اغلب در مناطقی خشک رشد بهتری دارد و در واقع نیاز به آب و هوای خاصی است مثلا در ایران استان های گرمسیری بیشترین تولید پسته را در سال دارند مانند یزد و کرمان.

بنابراین ایران به دلیل اینکه کشوری با مناطق گرمسیری بسیاری است پس بیشترین میزان پسته را نیز تولید می کند و هر ساله پسته را در تن های بالا هم صادر می کند و هم نیاز بازار داخلی را رفع می کند‌ و اغلب خریداران برای خرید از روش غیرمستقیم استفاده می کنند چرا که در روش غیر مستقیم که عرضه محصولات بدون واسطه انجام می شود ضمانت قیمت وجود دارد.

بنابراین زمانی که مغز پسته دندانه به صورت بی واسطه در بازار عرضه شود این امکان را برای خریداران به وجود می آورد که واسطه ای در میان نباشد و قیمت مغز پسته ها به صورت تمام شده به دست آنها برسد و در واقع یک نوع ضمانت قیمت در عرضه بدون واسطه است بدین معنی که شما با خیال راحت می توانید مغز پسته را بدون اینکه قیمت آن دوبرابر شود بخرید چرا که در عرضه با واسطه به دلیل اینکه واسطه ها هستند و باید درصد سودی نیز به آنها برسد هیچ ضمانتی در قیمت مغز پسته نیست و ممکن است شما خیلی ارزان و یا خیلی گران مغز پسته دندانه را بخرید.

بهترین عرضه کنندگان مغز پسته دندانه

بهترین عرضه کنندگان مغز پسته دندانه ایران به دلیل آب و هوا و نوع خاکش در تولید مرغوب ترین پسته حرف اول را می زند و همین عامل باعث شده است که ایران جایگاه ویژه ای در بازارهای جهانی داشته باشد و از طرفی پسته های ایران با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب به فروش می رسد و همچنین به دلیل فواید زیاد و کاربردهای فراوانی که دارد سالیانه فروش زیادی از این آجیل انجام می شود بنابراین بهترین عرضه کنندگان مغز پسته دندانه کسانی هستند که در تولید این مغز خوشمزه موارد زیر را رعایت کنند:

  • کیفیت عوامل اصلی در فروش هر محصولی است پس زمانی که کیفیت پسته بالا باشد عرضه کنندگان نیز می توانند بهترین مغز دندانه را وارد بازار کنند.
  • پسته در رشد و تقویت سیستم ایمنی بدن نقش زیادی دارد به همین دلیل متقاضی نیز برای خرید پسته زیاد است بنابراین تولیدکنندگان باید قیمتی را برای فروش در نظر بگیرند که همه ی قشر جامعه بتوانند این آجیل را بخرند.
  • مغز دندانه پسته سبز باید بدون پوست و اضافات باشد و باید یک دست مغز باشد.
  • مغز پسته خرده به دلیل اینکه اکثر برای شیرینی ها و بستنی و…مصرف می شود نباید کهنه باشند و مزه ی کهنگی بدهند.
  • بسته بندی مغزهای پسته باید کاملا بهداشتی باشند و تاریخ تولید و انقضا داشته باشند.
  • عرضه کنندگان باید بهترین مغز پسته دندانه تازه را بدون اینکه چربی آن از دست برود را وارد بازار کنند.

نحوه عرضه مستقیم مغز پسته دندانه در بازار

نحوه عرضه مستقیم مغز پسته دندانه در بازار باغداران زمانی که پسته را برداشت می کنند آنها را به کارخانه های تولیدی می فروشند و در این کارخانه ها پسته ها را به دو دسته تقسیم می کنند:

پسته ی درجه اول

پسته های درجه اول همان پسته های خندان هستند که در اکثر خشکباری ها به فروش می رسند و پر مغز هستند و معمولا در آجیل ها این نوع پسته ها استفاده می شوند و قیمتی بالاتر از پسته درجه دوم دارند و زیاد به صرفه نیست که از این نوع پسته ها در شیرینی ها و دسرها استفاده کنند.

پسته درجه دوم

نوعی دیگر از پسته ها وجود دارد که یا مغز آنها پر نیست و یا به صورت دهان بسته هستند و برای استفاده باید آنها را بشکنند بنابراین تولیدکنندگان مغز پسته این نوع پسته ها را از پسته درجه اول جدا می کنند و سپس با دستگاه مخصوص می شکنند تا مغز آنها را جدا کنند و در این مرحله تا حد امکان سعی می کنند مغزها درسته به دست بیاید چرا که برخی شیرینی پزها از مغز درسته استفاده می کنند و در غیر این صورت مغزهای خورد شده را که به مغز دندانه ای معروف هستند را جدا می کنند و بسته بندی می کنند و به فروش می رسانند.

بعد از این مراحل مغز پسته ی دندانه دار به صورت مستقیم و با غیر مستقیم در بازار عرضه می شود و این عرضه بدین گونه است که وقتی کارخانه های تولیدی مانند کارخانه هایی که در استان های کرمان و دامغان قرار دارند مغز پسته ها را تولید کردند آنها را در تناژهای خیلی بالا و توسط ماشین های مخصوص در سراسر ایران پخش می کنند.

عرضه مستقیم مغز پسته دندانه با قیمت مناسب

عرضه مستقیم مغز پسته دندانه با قیمت مناسب خرید و قیمت روز مغز پسته دندانه در روش مستقیم بسیار مناسب است و شما می توانید خیلی راحت به مراکز فروش معتبر بروید و میزان مغز پسته دندانه را یا به صورت عمده و یا خرده خریداری کنید.

البته ممکن است همه ی شما دسترسی به فروشگاه های معتبر را نداشته باشید و نتوانید به صورت مستقیم مغز پسته دندانه بخرید بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که روش غیرمستقیم را انتخاب کنید که در این روش شما با وارد شدن به سایت های معتبر می توانید از انواع مغز پسته ها دیدن کنید و قیمت ها را مقایسه کنید و همچنین به میزان بالایی نیز سفارش مغز پسته دهید تا در اسرع وقت به دستتان برسد.

یکی از سایت های معتبر در زمینه فروش مغز پسته دندانه مجموعه سایت ما است که به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به متقاضیان است و شما با عضویت در سایت ما می توانید در هر زمان که خواستید مغز پسته کامل یا دندان را با مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی بخرید۰

12

  1. سلام من در تبریز کارگاه باقلوا دارم واز مغز پسته کال شما استفاده میکنم خیلی عالیبو ممنون از شما بابت ارسال به موقع کیفیت عالی محصولاتون

  2. سلام شبتون بخیر من چندوقت پیش ازتون مغزپسته دندانه گرفتم خیلی خوب بود ولی ناراحتم که چراکم سفارش دادم چون قیمتاتونم نسبت به جاهای دیگه مناسب تره درهرصورت دستتون دردنکنه

  3. سلام
    من از محصولات تان لذت کافی را بردم خیلی خوش طعم و خوشمزه بودند
    اگر من بخواهم حضوری خریداری کنم چگونه بیام؟

  4. سلام وقتتان بخیر
    پسته ای که از شما خریداری کردم بسیار کیفیت خوبی داشتند
    ممنون بابت محصولات مرغوبتان

  5. سلام درود خدمت شما دوستان من برای صادرات از شما خریداری میکنم محصولات شما خیلی با کیفیت است و در بین کشور های دیگر پر طرف دار انشاالله خدا به شما برکت بدهد

  6. سلام و خداقوت.
    بنده برای صادرات به کشور عراق از محصولات مغز پسته دندانه شما استفاده کردم و مشتری از این محصول واقعا راضی بود هم از کیفیت محصول و هم از قیمت.
    کوچیک شما احمد نصاری از اهواز

  7. به نام پروردگارهستی وسلام به شما عزیزان ممنون که هستیدوهمه جوره به فکر مردمیدازاینکه محصولاتتون باکیفییته ازتون ممنونم

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای حمیدی
      ما خوشحال هستیم که شما از محصولات ما رضایت دارید.🌹
      برای سفارشات بعدی در خدمت شما هستیم.🌹

  8. سلام و روز بخیر
    من درتهران کارگاه سوهان دارم واز شرکت شما مغز پسته دندانه سفارش دادم
    از محصولاتتان راضی بودم ودوست دارم دوباره سفارش دهم

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای نوری
      ما خوشحال هستیم که شما از محصولات ما رضایت دارید 🌹
      برای سفارشات بعدی در خدمت شما هستیم.🌹

  9. سلام و خسته نباشید
    من برای تهیه شیرینی‌ پسته ای از این نمونه مغز پسته دندانه استفاده میکنم، زیرا این نمونه به محصول نما و جلوی خاصی می‌دهد.
    میتوانید مغز پسته خلال و پودر پسته را هم برای من تهیه کنید و با سفارش این ماه من بفرستید؟
    ممنون از لطف شما🌹🌹

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای علیزاده
      ما خوشحال هستیم که شما از محصولات ما رضایت دارید. 🌹
      در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما