فروش مغز پسته ریز در بازار قم با قیمت ارزان

اگر خواهان خرید یا فروش مغز پسته ریز هستید باید به دنبال مغز پسته گندمی بروید. شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که مغز پسته گندمی چیست؟ پاسخ این خواهد بود، مغز پسته ریز یا مغز پسته گندمی مغزی است که به لحاظ اندازه هم سایز گندم و یا کمی بزرگتر است و در ظاهر رنگی قهوه ای متمایل به سیاه دارد اما رنگ داخلی مغز سبز و با همان کیفیت پسته های درشت است و لازم است قبل از مصرف پوست قهوه ای آن گرفته شود. طرفداران مغز پسته بسیار زیاد هستند و علت آن هم قیمت پایین آن است. فروش مغز پسته ریز در بازار قم رونق بسیاری دارد زیرا مغز پسته از مواد خام و اصلی کارخانه های سوهان پزی و گز می باشد .

این موضوع باعث شده تا به علت مصرف بالا، میزان فروش مغز پسته در بازار قم بالا و بسیار پر رونق باشد. به طبع این موضوع، در مراکز فروش موجود در قم هم‌ می توان انواع این محصول را در تنوع بیشتر و با سطوح کیفی بالاتر خریداری کرد. از این رو اگر به مراکز فروش مغز پسته در قم‌ دسترسی دارید، بهتر است این محصول را از طریق آن ها خریداری کنید.

فروش مغز پسته ریز در بازار قم با قیمت ارزان

قیمت فروش مغز پسته ریز لپه شده

قیمت فروش مغز پسته ریز لپه شده

مغز لپه در کنار دو رقم دیگر مغز پسته های ارزان، یعنی مغز گندمی و مغز دندانه، قرار دارد. مغز لپه، مغز پسته دو نیم شده ی است که برای تزیین سوغاتی هایی از قبیل سوهان و گز مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت مغز پسته ریز لپه شده بسیار ارزان می باشد اما با توجه به نوسانات بازار قابل تغییر می باشد. عواملی که بر قیمت مغز پسته ریز لپه شده می تواند اثر گذار باشد عبارتند از:

  • نوع و رقم پسته ای که این مغز لپه از آن مشتق می شود.
  • کیفیت پسته مانند اندازه و رنگ پسته
  • خرید مستقیم یا با واسطه از طریق دلالان
  • نوع بسته بندی
  • خرید عمده ای یا خرید کیلویی و با اوزان پایین تر

لازم به ذکر است که قیمت این نوع مغز پسته به جهت اندازه بزرگتر و سالمتر بودن آن، بالاتر از دو دسته دیگر از مغزهای خرد شده است و در محصولات درجه یک و با کیفیت بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

مطمئنا قیمت یکی از فاکتور های تاثیر گذار و مهم برای مصرف کنندگان می باشد که می تواند میزان مصرف آن را در بازار مشخص بکند. از این رو مراکز دخیل در این موضوع تلاش می کنند تا حد امکان از هزینه های تولید بکاهند تا محصول با قیمت های مناسب تر در اختیار مصرف کنندگان قرار بگیرد.

موارد گفته شده هر یک به طریقی می توانند باعث تغییر در قیمت این محصول در بازار بشوند و از این رو میزان تاثیر همه آن ها یکسان نمی باشد. توجه به مواردی که تاثیر بیشتری بر قیمت نهایی می گذارند، می تواند به کنترل بهتر قیمت کمک بکند از این رو عرضه کنندگان مغز پسته خام ریز به این موارد، توجه بیشتری دارند.

افزایش میزان تولید و عرضه آن در بازار یکی از راهکار هایی است که می تواند از افزایش بیش از حد قیمت در بازار جلوگیری بکند. چرا که در این شرایط محصول به راحتی در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرد و در این فضای رقابتی ایجاد شده، مراکز فروش تلاش می کنند تا برای جلب نظر مصرف کنندگان، این محصول را با قیمت های ارزان تری خریداری بکنند.

این موضوع می تواند به کاهش قیمت مغز پسته در بازار کمک زیادی داشته باشد.

مغز پسته ریز چه ویژگی هایی دارد

مغز پسته ریز چه ویژگی هایی دارد

همانطور که گفته شد مغز پسته ارزان قیمت را می توان در سه نوع دسته بندی کرد. از ویژگی های مغز پسته می توان به رنگ سبز آن اشاره کرد که همین رنگ به تنهایی می تواند جذابیت محصولاتی که در آن از مغز پسته استفاده می شود مانند بستنی، سوهان، گز و ..، را بالا ببرد .

مغز پسته ریز :

  • به دلیل داشتن آنتی اکسیدان ها تاثیر بسزایی در سلامت انسان و جلوگیری از سرطان ها دارد .
  • دارای آن بسیار می باشد و به عنوان دارویی برای درمان کم خونی معرفی می شود.
  • چربی غیر اشباع دارد و از چربی های مفید محسوب می شود.
  • سطح کلسترول خوب را افزایش می دهد.
  • بیماری های قلبی را کاهش می دهد.
  • رنگ و بوی آن طبیعی است.
  • مغز پسته اگر در دمای بالا کمتر از 17 درجه نگهداری شود تا حدود سه سال می تواند ماندگاری داشته باشد.

خواص و ارزش غذایی مغز پسته، آن را به یکی از مقوی ترین مواد غذایی تبدیل کرده است. در حال حاضر، در شیرینی و انواع گز از این محصول به منظور خوش طعم کردن غذا استفاده می شود و به همین دلیل کاربرد و موارد مصرف مغز پسته بسیار متنوع می باشد.

مغز پسته ریز بسیار خوش خوراک بوده و این ویژگی یکی‌ از مهم ترین دلایلی است که باعث افزایش فروش آن در بازار شده است. می توانید این محصول را هم به صورت جدا مصرف کرده و هم همان طور که اشاره شد از آن در کیک و شیرینی استفاده کرد که بیشتر هم به همین شکل مصرف می شود.

قیمت مناسب در مقایسه با دیگر محصولات مشابه، از ویژگی های دیگری است که می توان در مغز پسته ریز آن را مشاهده کرد‌. از این رو استفاده از آن در محصولات مختلف بسیار به صرفه بوده و می توان از خواص و طعم بی نظیر آن هم بهره برد. مجموعه این ویژگی ها، مغز پسته را به عنوان یکی از بهترین گزینه ها معرفی کرده است.

خرید و فروش مغز پسته ریز و صادرات آن به کشورهای کم درآمد

خرید و فروش مغز پسته ریز و صادرات آن به کشورهای کم درآمد

مغز پسته از قدیم الایام از کالاهای صادراتی برجسته شناخته شده و در ردیف اول لیست صادرات است. علاوه بر کشورهای اروپایی ، صادرات مغز پسته ریز به کشورهای کم درآمد نیز صورت می گیرد. با این که پسته یک محصول لوکس محسوب می شود، باز هم به جهت دارا بودن ارزش غذایی بالا و کیفیتی که به محصول استفاده شده می دهد، کشورهای کم درآمد نیز خریدار آن هستند. البته قیمت مغز پسته ریز ارزان بوده و همین امر برای خریداران آن توجیه اقتصادی دارد. ارزش دلاری و ریالی این صادرات بسیار بالا بوده و ارزآوری خوبی برای کشور عزیزمان ایران دارد و رونق اقتصادی و تولید اشتغال را موجب می شود.

کشورهایی که مغز پسته ایران به آنها صادر می شود عبارتند از:

ابتالیا، آلمان، چین، ژاپن، امارات متحده عربی، ترکیه، اوکراین، سوئیس، هند، عراق، لبنان، مالزی، پاکستان، اردن و…

برای مشاوره و ارتباط بهتر در

Whatss App

کلیک کنید

استفاده از تمامی ظرفیت های داخلی و صادرات نمونه های درجه یک می تواند به رشد قابل توجه در میزان و مقاصد صادراتی این محصول منجر بشود و از این رو شرکت های صادراتی در ایران تلاش می کنند تا حد امکان، مغز پسته را با بهترین کیفیت و در بسته بندی های مناسب به بازار های جهانی عرضه بکنند.

معتبرترین مرجع فروش مغز پسته ریز و ارزان قیمت

معتبرترین مرجع فروش مغز پسته ریز و ارزان قیمت معتبر ترین مرجع فروش مغز پسته ریز و ارزان قیمت، این محصول را در سطوح کیفی بسیار بالا و به شکل بسته بندی و یا فله ای در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد و این موضوع باعث شده تا عمده مصرف کنندگان، رضایت بالایی از خرید خود داشته باشند.

مرکز خرید مغز پسته ریز، تلاش می کند تا نیاز های مصرف را به بهترین شکل تامین بکند. یکی از خواسته های مهم همه مصرف کنندگان، سطح کیفی محصولات ارائه شده می باشد و از این در مراکز معتبر، این محصول در کیفیت های قابل قبول عرضه می شوند.

قیمت مناسب از دیگر خواسته های مهم اکثر مصرف کنندگان بوده که با عرضه مستقیم و بی واسطه می توان این خواسته مهم آن ها را هم به خوبی تامین کرد. موارد گفته شده را تنها می توانید در فروشگاه های معتبر مشاهده کنید و از این رو هم است که تاکید زیادی به خرید از آن ها می شود.

راهکارهایی برای فروش بیشتر مغز پسته ریز

راهکارهایی برای فروش بیشتر مغز پسته ریز فروش بیشتر مغز پسته تا حد زیادی وابسته به میزان آشنایی مصرف کنندگان با این محصول می باشد. برای افزایش فروش بایستی مصرف کنندگان بیشتر از قبل با این محصول و خواص آن آشنا بشوند که این موضوع می تواند کمک زیادی به افزایش فروش آن در بازار داشته باشد.

ارائه نمونه های درجه یک مغز پسته در بسته بندی های ارزان و درجه یک از دیگر ویژگی هایی است که می تواند کمک زیادی به رشد قیمت مغز پسته در بازار داشته باشد. از این رو نمونه های درجه یک این محصول در بسته بندی های مناسب و به قیمت هایی که مورد نیاز آن ها می باشد، عرضه می گردد.

انواع مغز پسته ریز بر اساس قیمت برای فروش

انواع مغز پسته ریز بر اساس قیمت برای فروش قیمت مغز پسته ریز در مقایسه با دیگر انواع مغز، بسیار مناسب بوده و همین ویژگی مصرف آن را بسیار به صرفه کرده است. از این رو می توانید مشاهده کنید که در بسیاری از مواد غذایی، مغز پسته ریز جایگزین مواد دیگر شده است. با وجود ارزان بودن قیمت مغز پسته، اما مطمئنا همه نمونه های عرضه شده از آن قیمت یکسانی نداشته و میان آن ها می توان تفاوت هایی را مشاهده کرد.

بر این اساس مغز پسته در مدل های با قیمت نسبتا گران تر و نمونه های به قیمت مناسب تر به بازار عرضه می شود که مصرف کنندگان می توانند با توجه به نیاز های خود مدل مناسبی را انتخاب بکنند.

فروش مغز پسته خام ریز بصورت عمده در بازار قم

فروش مغز پسته خام ریز بصورت عمده در بازار قم فروش مغز پسته خام ریز به صورت عمده در بازار قم انجام می شود که از طریق آن بسیاری از مصرف کنندگان می توانند نیاز خود را به این محصول با بهترین کیفیت تامین بکنند. در بخش های قبلی هم اشاره شد، مصرف مغز پسته در بازار قم به دلیل وجود تعداد زیادی از مراکز تولید گز و سوهان، بالا می باشد و همین موضوع باعث شده تا بتوان در این بازار نمونه های بهتری از مغز پسته ریز را مشاهده کرد.

این سایت یکی از مراکز فعال در زمینه فروش مغز پسته ریز می باشد که از طریق آن می توانید این محصول را در سطوح کیفی بسیار بالا خریداری کنید. برای سفارش تنها کافی است به سایت این مرکز مراجعه کرده و سفارش خود را از طریق تماس با مشاوران فروش ما انجام بدهید.

14

  1. سلام و عرض ادب
    سال نوتون مبارک باشه
    از چیزی که فکرشو میکردم خیلی بهتر بود بارتون انشالا بتونیم همکاریمونو باهم ادامه بدیم

  2. سلام وقتتون بخیر
    برای رویه کوبی سوهان مغز ریز میخاستم اگر انشالله بارتون باب طبع باشه سفارش زیاد میدیم ممنون میشم چند رقم تو واتساپ برام بفرستین با قیمت

  3. سلام روزتون بخیر
    من طی این سالها مه با شماو مهندس خلیلی همکاری میکنم خیلی خدارشکر راضی بدم هم از کیفیت بارتون هم از قیمت فوق العاده تون اقععا راضیم الحمدلله انشالله عمری باشه تا بتونیم باهم همکاری کنیم

    • جناب رنجبران واقعا تشکر میکنیم از خریدهای خوب شما ، ما همیشه در خدمت شما هستیم و امیدواریم با ارائه محصولات خوب به مشتریانی از قبیل شما بتوانیم بهتر به شما خدمت کنیم

  4. مغز پسته هاتون خیلی خوب بود من برای مغازه از شما گرفتم مشتری هایی که از من خرید کردند همه گفتند خیلی خوب است باز هم از این محصول بیارید

  5. سلام روز بخیر سپاس بابت توضیحات و معرفی محصول مغز پسته خام بنده مقدم هستم از آبادان تمام توضیحات بابت این محصول را خواندم و انشاالله در اسرع وقت با شما تماس خواهم گرفت و از این محصول سفارش خواهم داد با تشکر فراوان از مجموعه کوشا دانه

  6. من از این مغز پسته های ریز خریدم و خیلی کیفیتش بالا بود خیلی راضی بودیم و خیلی به موقع به دستمون رسید و قیمتشم خوب بود که به خانواده ما فشار نیورد چون ما ۱۰ کیلو خریده بودیم

  7. سلام شبتون بخیر عده ی زیادی ازاقوام وآشناهای ما ازمحصولات شما تهیه میکنن برای مصرف خونگی وهمشونم تعریفتون رومیکنن

    • سلام و درود خدمت شما خانم پسنوهلان
      در واتساپ با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و سفارشتان را ثبت کنید.🌹
      در خدمت شما هستیم.🌹

  8. سلام و خسته نباشید
    من برای بستنی فروشی ام از این محصول استفاده کردم و واقعا راضی بودم ممنون از شرکت خوبتون. 🙏🏻

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای میر احمدی
      ما خوشحال هستیم که شما از محصولات ما رضایت دارید.🌹
      برای سفارشات بعدی در خدمت شما هستیم.🌹

  9. سلام
    من مغز پسته ریز را از لحاظ قیمت دوست دارم چون نسبت به قیمت کیفیت مناسبی دارد.
    از ویژگی های مغز پسته می توان به رنگ سبز آن اشاره کرد که همین رنگ به تنهایی می تواند جذابیت محصولاتی که در آن از مغز پسته استفاده می شود را بالا ببرد.
    🌹🌹ممنون از کوشا دانه🌹🌹

    • سلام و درود خدمت شما خانم محمدی
      ما خوشحال هستیم که شما از محصولات ما رضایت دارید.🌹
      برای سفارشات بعدی در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما