فروش خلال پسته خورشتی در کشور

خلال پسته خورشتی محصولی است که از جدا کردن پوست مغز پسته و برش آن به تکه های باریک تهیه می شود. هرچقدر پسته سبزتر و خوش رنگ تر باشد، برای خلال پسته مناسب تر می باشد. به همین دلیل برای تهیه خلال پسته به دنبال پسته سبز باشید. از عوامل موثر بر فروش بالای خلال پسته خورشتی ارگانیک می توان به کیفیت و قیمت این محصول اشاره کرد که هر چقدر خلال پسته با کیفیت تر و تازه تر باشد در نتیجه فروش بیشتری خواهد داشت. 

فروش خلال پسته خورشتی در کشور

معرفی خلال پسته خورشتی

معرفی خلال پسته خورشتیاز خلال پسته به عنوان یک چاشنی و تزئین فوق العاده برای انواع غذا ها استفاده می شود که با اضافه کردن آن به غذا طعم بسیار عالی و دلنشینی به آن می دهد. 

همچنین از خلال پسته در تزئین شیرینی مربایی، تزئین انواع کیک و بستنی، تهیه پودینگ برنج و اضافه کردن آن به انواع خورشت ها استفاده می شود. 

خلال پسته سرشار از پروتئین، ویتامین و آهن و فیبر می باشد که هر کدام از این ها نقش مهمی در درمان بیماری ها دارد. به دلیل داشتن آهن بیماری کم خونی در افراد را درمان می کند. 

خلال پسته برای استخوان سازی خیلی مفید می باشد همچنین مصرف آن برای باز کردن مجاری کبد توصیه می شود. این محصول به دلیل داشتن ویتامین B6 شادی آور می باشد. 

از خلال پسته خورشتی در مرصع پلو و قیمه نثار استفاده می شود که فوق العاده هوس برانگیز و خوشمزه می باشد. 

در کشور ما خلال پسته را در شله زرد استفاده می کنند همچنین برای تزئین آن می توان از این محصول استفاده کرد. 

همانطور که گفتیم خلال پسته در تهیه بعضی از خورشت ها استفاده می شود همچنین از آن برای تزئین حلوا و برنج استفاده می شود. مصرف کنندگان عمده خلال پسته در جهان قنادان می باشند. 

از خلال پسته علاوه بر اینکه در صنعت غذا و شیرینی استفاده می شود در تولید محصولات گوشتی مانند سوسیس و کالباس نقش مهمی دارد. 

دسته بندی انواع خلال پسته

دسته بندی انواع خلال پسته انواع خلال پسته با توجه به محل برداشت و محل کشت با هم متفاوت می باشند و پسته دارای انواع مختلفی می باشد که بعضی از آن ها در زمین های زراعی کشت می شوند و بعضی درگیر در مناطق کوهستانی و به صورت کاملا ارگانیک رشد می کنند. به همین دلیل محصول تولید شده از نظر طعم و کیفیت متفاوت می باشد. 

قیمت خلال پسته خورشتی در کشور

قیمت خلال پسته خورشتی در کشورخلال پسته در بسته بندی های کاملا بهداشتی و شیک در اختیار مشتریان قرار می گیرند و آن ها می توانند آن ها را به صورت کلی و یا جزئی خریداری کنند. 

زیبایی خلال پسته خورشتی زمانی بیشتر می شود که از پسته های درشت تر تهیه شود. 

خلال پسته هایی که از پسته های گران‌تری تهیه می شوند در نتیجه قیمت بیشتری خواهند داشت. همچنین قیمت این محصولات به کیفیت و رنگ پسته هم بستگی دارد. 

این محصول یکی از فراورده های صادراتی ایران می باشد که به علت رنگ بسیار سبز، روغن کافی و طعم بسیار عالی به تمام نقاط دنیا صادر می شود. 

قیمت این محصول به عوامل مختلفی بستگی دارد که می توان به کیفیت، برند، نوع بسته بندی، شرکت تولید کننده و نحوه خرید و فروش اشاره نمود. 

همچنین قیمت خلال پسته در خرید عمده بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر از خرید جزئی می باشد و برای خریدار و فروشنده سود خیلی خوبی به همراه دارد و باعث جذب مشتری بیشتری نیز می شود. 

بهتر است که این محصولات را به صورت بسته بندی تهیه کنیم زیرا هم بهداشتی تر می باشد و هم قیمت مناسب تری دارد. 

فروش خلال پسته در بازارهای داخلی و خارجی رونق بسیار زیادی دارد. همچنین این محصولات دارای برندهای متفاوتی می باشند و در وزن های مختلف بسته بندی و به دست مشتری می رسد. 

6

  1. سلام وقتتون بخیر
    من مسولیت خرید ۳۰ کیلو خلال پسته درجه یک رو برای رستوران بهشت دارم
    ممنون میشم راهنمایی کنین و انواع خلال ها و قیمت ها رو برای ما بفرستید

  2. با سلام و درود خدمت شما
    بنده یک رستوران سنتی در آستارا ایران و یک رستوران سنتی در تنکابن ایران دارم.
    ما همیشه بعصی از خورشت ها و شیرینی های سنتی خودمان را با خلال پسته ممتاز و مرغوب درست می‌کنیم.
    اگر امکان این هست که برای ما نمونه ای ارسال کنید تا مشاهده بشود، بعد از تست و تبخ آن، حتما سفارشاتمان را اعلام می‌کنیم.

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای یگانه
      بله، خلال پسته درجه یک موجود داریم.
      در واتساپ با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و سفارشتان را ثبت کنید.🌹
      در خدمت شما هستیم.🌹

  3. سلام و درود
    من نیازمند خلال پسته هستم برای درست کردن خورشت و طبخ غذا.
    برای ما سبز بودن خلال پسته ملاک نیست چون موقع پختن غذا خلال پسته رنگش را از دست خواهد داد، ترجیح ما این است که خلال پسته شما کیفیت مناسبی داشته باشد.
    قربان می توانید برای ما یک نمونه 20 کیلویی بفرستید برای تست.
    بعد از بررسی اطلاعات پستی شما یک سفارش 300 کیلویی داریم.
    ممنون از کوشا دانه🙏🏻🌹

    • سلام و درود خدمت شما
      بله با کیفیت های متفاوت موجود داریم
      در واتساپ با ما ارتباط بگیرید تا ثبت سفارش بشوید🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما