فروش پسته کوهی عمده با بهترین قیمت

پسته کوهی یکی از گیاهان دارویی و مفید می باشد که استفاده های بسیار زیادی دارد. از این رو، امروزه در بازار به صورت عمده و کلی خرید و فروش می شود. برای خرید پسته کوهی عمده بهترین و آسان ترین راه مراجعه به مرکز فروش پسته کوهی عمده با بهترین قیمت می باشد. در این مرکز می توانید انواع پسته کوهی را با مناسب ترین و بهترین قیمت و همچینن بالاترین کیفیت خریداری کنید.

فروش پسته کوهی عمده با بهترین قیمت

مشخصات عمده پسته کوهی

فروش پسته کوهی عمده با بهترین قیمت

پسته کوهی یا همان مغز بنه را می توان یکی از طبیعی ترین و بهترین مغزها در دنیا محسوب کرد. پسته کوهی، می توان گفت که پسته مخصوصی است و در برخی از نواحی کشورمان می روید. میوه آن به صورت شفت و مغز آن روغنی است. میوه آن را می توان به صورت تخمه مصرف کرد. ولی با این تفاوت که دارای پوست سختی است و احتمال دارد، به دندان آسیب بزند.

به دلیل این که پسته کوهی دارای برخی مشخصات و ویژگی ها است، سبب تفاوت آن با دیگر مغزها شده است. از جمله مشخصات و ویژگی هایی که برای پسته کوهی می توان بر شمرد، عبارتند از:

  • ارگانیک بودن: اولین و مهم ترین ویژگی کلی پسته کوهی ارگانیک بودن آن است. این پسته ها در دل طبیعت به صورت خودرو رشد می کنند. به همین دلیل در پرورش آن هیچ گونه مواد شیمیایی و کود استفاده نمی شود.
  • رنگ پسته کوهی: پسته کوهی در جوانی دارای رنگ سبز می باشد که قسمتی از آن قرمز رنگ است. معمولا آن را به صورت نیمه رسیده در اردیبهشت ماه برداشت می کنند.
  • مغز پسته کوهی: مغز پسته کوهی بسیار روغن یاست و از لحاظ خواص مشابه خواص مغز پسته در آجیل می باشد. ولی از نظر اندازه کمی کوچک تر از آن است. از این رو، در شرایط عادی به دلیل این که مغز پسته کوهی پوسته بسیار سختی دارد، با کاشتن آن نمی توان نهال تولید کرد.

راهنمای خرید پسته کوهی

راهنمای خرید پسته کوهی اگر می خواهخید پسته کوهی خریداری کنید. در این صورت توصیه می شود، قبل از رفتن به بازار و خرید پسته کوهی ابتدا بررسی هایی در این مورد داشته باشید. با شناخت و دریافت راهنمایی های اولیه می توان بهترین و مرغوب ترین نوع پسته کوهی را شناسایی و خریداری کرد. از جمله نکاتی که در زمان خرید پسته کوهی باید، در نظر داشته باشید، می توان به این موارد اشاره کرد:

  • توجه به رنگ پسته کوهی: پسته کوهی مرغوب و با کیفیت باید همگی رسیده و سبز رنگ باشند.
  • توجه به دانه ها: از دیگر نکاتی که در زمان خرید پسته کوهی بهتر است، مدنظر داشته باشید، دانه های پسته کوهی است. دانه های پسته کوهی هر چه درشت تر باشد، نشان از مرغوب بودن آن دارد.
  • تازه بودن پسته کوهی: تازه بودن پسته کوهی هم بسیار مهم است. هر چه پسته کوهی تازه تر باشد بهتر است.
  • بوی پسته کوهی: در زمان خرید به بوی پسته کوهی دقت کنید. پسته کوهی نباید بوی ماندگی و یا کپک زدگی داشته باشد.
  • سالم بودن: از دیگر نکات مهم در زمانی سالم بودن است. پسته های کوهی نباید هیچ گونه آثاری از آفت زدگی و کرم خوردگی داشته باشد. علاوه بر این ها، تمیز بودن و عاری از گرد و خاک بودن نیز بسیار مهم و ضروری است.

عمده فروشان پسته کوهی عمده

فروش پسته کوهی عمده با بهترین قیمت

با توجه به آنچه گفته شد و با رعایت این اصول می توان بهترین و مرغوب ترین نوع پسته کوهی را خریداری کرد. ولی با این حال، در زمان خرید یکی از دغدغه ها و نگرانی افراد در مورد قیمت های پسته کوهی می باشد. قیمت ها می تواند بسیار متغیر باشد. از این رو، بهتر است برای خرید بهترین و مرغوب ترین نوع پسته کوهی به مرکز عمده فروشان پسته کوهی عمده مراجعه کنید. در این مرکز انواع پسته کوهی را به قیمت ارزان و کیفیت بالا می توانید خریداری کنید.

7

  1. سلام ما اگر خودمان بنه داشته باشیم و بخاهیم با شما کار کنیم شرایط چیست و اینکه اگر دستگاه بخاهیم دستگاه بنه شکن امکانش هست که مثلا اقساطی با ما حساب کنین؟؟؟

  2. سلام وقتتون بخیر
    این پسته های کوهی ر با پوست هم میشه روغن گیری کرد ؟
    یا فقط باید مغزش رو روغن و کره گیری کرد
    ممنون میشم یه حدود قیمت بدید بهم ممنن

  3. سلام عصر بخیر
    ممنون میشم رد جهت خرید مغز بن و نحوه تسویه و نحوه ارسال بار تون من رو راهنمایی بفرمایید

    • سلام✋
      شماره تلفن خود را در فرم وارد کنید تا همکارانم با شما تماس بگیرند 🌹

  4. سلام شب عالی متعالی ممنون ازگروه پرتلاش وفعال شما من ازهرکدوم ازمحصولات شماگرفتم راصی بودم خدایی کارتون درسته دست مریزاد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما