توزیع مغز پسته احمد آقایی تازه

پسته یکی از شناخته شده ترین نوع خشکبار در ایران می باشد که نوع احمد آقایی آن بسیار معروف و مرغوب است . توزیع و فروش مغز پسته تازه احمد آقایی در شرکت های معتبر صورت می گیرد و این نوع پسته برای صادرات در کشور های دیگر نیز دارای متقاضی فراوان می باشد .

توزیع پسته تازه احمد اقایی برای عرضه به مشتریان گرامی آماده می باشد و برای نحوه سفارش و دریافت پسته می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید . طعم فوق العاده و شکل پسته احمد اقایی آن را به پسته مجلسی و آجیل شب عید تبدیل کرده است.

توزیع مغز پسته احمد آقایی تازه

بهترین روش خشک کردن پسته تازه

توزیع مغز پسته احمد آقایی تازه

پسته تازه آبدار و دارای رطوبت می باشد از این رو آن را نمی توان به مدت طولانی در دمای محیط نگهداری کرد و باعث کپک زدن و خرابی آن می شود . بنابراین برای آن که پسته را بعد از فصل برداشت آن تا پایان سال یا حتی بیشتر با حفظ کیفیت بتوانیم نگهداری کنیم از دو روش فریز کردن و خشک کردن می توان استفاده نمود.

فریز کردن که کار ساده می باشد پسته را درون ظرف دربسته داخل فریز گذاشته و نیم ساعت قبل از مصرف آن را در دمای محیط قرار دهید.اما برای خشک کردن پسته می توان آن را در سایه یا آفتاب پهن کرد ، در آفتاب حسنی که دارد این است که پسته ها خندان می شوند. برای خشک کردن پسته تازه حتما باید پوست رویی رنگی آن گرفته شود . بعد از سه تا چهار روز قرار دادن پسته در هوای باز خشک می گردد.

برای خشک کردن پسته می توان آن را کمی تفت داد ، اضافه کردن کمی نمک هم در این مرحله می توان زمان ماندگاری پسته را افزایش دهد. اما زمانی که مقدار پسته زیاد باشد فضای لازم برای پهن کردن آن وجود ندارد و این کار سخت و زمان بر است از این رو تولید کننده پسته یا  کارخانجات فراوری پسته از دستگاه های مخصوص برای خشک کردن پسته استفاده می کنند .

خشک کردن پسته با دستگاه با دمای معین انجام می شود و روشی خوبی برای آن می باشد و پسته ای که به دست می آید بدون رطوبت و کاملا خشک است و آماده عرضه یا نگهداری در انبار می باشد .

معرفی تولیدکنندگان پسته در جهان

معرفی تولیدکنندگان پسته در جهان

پسته یکی از انواع دانه های روغنی و خوشمزه دارای ویتامین و پروتئین های فراوان می باشد که ارزش غذایی آن بسیار بالاست . در جهان کشور های زیادی به تولید انواع پسته می پردازند که این کشور ها دارای آب و هوای مناسب برای رشد و پرورش درخت پسته می باشند .

طبق آمار بررسی شده می توان گفت آمریکا اولین کشور تولید پسته در جهان می باشد ، بعد از آن ایران در رده دوم تولید پسته با تولید تقریبا 400 هزار تن پسته می باشد .

کشورهای ترکیه ، چین ، سوریه ، یونان ، ایتالیا نیز در رده های بعدی تولید پسته قرار دارند . کشور ما با تولید انواع پسته احمد اقایی ، پسته کله قوچی ، پسته اکبری ، پسته ممتاز و دیگر انواع پسته جزء صادرکننده های اصلی پسته نیز محسوب می گردد .

در ایران شهر های رفسنجان ، دامغان ، زرند ، سیرجان و نی ریز از مراکز اصلی و بزرگ تولید مغز پسته تازه می باشد که 80 درصد پسته های تولیدی ایران از این مناطق حاصل می شود . طعم مطبوع پسته ایرانی سبب شده است که کشور های اروپایی به دنبال تهیه انواع پسته مرغوب ایرانی بوده و کمتر به وارد کردن پسته از آمریکا روی بیاورند .

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید مغز پسته تازه را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

6

  1. سلام خدمت شما از پخش خشکبار کرمانشاه هستم برای نوروز از شما ۲۰۰ کیلو پسته احمد آقایی اونس ۲۶ تهیه کردم بسیار با کیفیت و بدون دهن بست بود ممنون از کیفیت و پاسخگویی به موقع شما

  2. سلام مطمعاً هستم که از جای خیلی معتبری پسته ام را خریداری کردم من پسر هر پسته ای که میگرفتم نمی خورد ولی مغزه پسته خشک رو خیلی دوست داره و بخاطره اینکه ظرف یک هفته به دستم می‌رسید خریداری میکنم با تشکر از شرکت شما و کارمندان یا خوبتان یا علی

  3. سلام اوقات به کام
    من مغز پسته کال احمد آقای میخاستم برای پخت باقلوای هاویجی ممنون میشم من رو از شرایط و چگونگی خرید مطلع کنین

  4. سلام و درود
    برادر من در کشور آذربایجان است، او دوستانی دارد که به او سفارش مغز پسته درشت و زیبا کرده اند.
    آنها به غیر از مغز پسته،خلال پسته و دندانه مغز پسته هم سفارش داده اند.
    برادرم درخواست کرده است که از هر نوع مغز پسته و دیگر محصولات، از هر کدام یک کیلو به عنوان نمونه بفرستید.

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای یگانه
      در واتساپ با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و سفارشتان را ثبت کنید.🌹
      در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما