توزیع مغز پسته تبریز

توزیع مغز پسته تبریز به صورت عمده انجام می گیرد و این شهر پسته را از شهر های پسته خیز کشور تامین نموده و آن را پس از فراوری و بسته بندی به کشور های همسایه صادر می نماید . مغز پسته تبریز از انواع پسته درجه یک و با کیفیت می باشد که در بسته بندی های بهداشتی عرضه می گردد . پسته ها در مراکز فروش به صورت انبوه و در تناژ بالا موجود می باشند که خرده فروشان می توانند پسته های مورد نیاز خود را از آن تامین نمایند .

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

توزیع مغز پسته تبریز

بهترین مغز پسته تبریز

بهترین مغز پسته تبریز

مغز پسته اغلب از شکستن پسته های دهان بسته به وسیله دستگاه تولید می شود ، دستگاه های مخصوص مغز ها را سالم و بدون آسیب دیدگی و با سرعت بالا از پوسته خارج می نمایند و برای حفظ کیفیت آن ها را در بسته بندی ارائه می کنند .

مرکز عرضه  پسته تبریز بهترین مغز پسته را در انواع کال ، با پوست یا دو پوست می باشد را ارائه می کند که پسته هایی کشیده درشت و به رنگ سبز تیره می باشند . این مغز های پسته بسیار خوشمزه و دارای عطر دلپذیر پسته می باشند .

بهترین نوع مغز پسته را می توان مغز پسته کال دانست که قبل از رسیدن کامل پسته برداشت می شود ، اما این نوع مغز بسیار سبز بوده و از لحاظ مزه نیز بسیار عالی می باشد . مغز های پسته تبریز تازه و امساله بوده و بسیار چرب و خوش طعم می باشند . پسته دارای مزاج گرمی می باشد و استفاده از آن سبب تقویت قوای جسمی و جنسی می گردد .

نوع دیگری از مغز پسته تبریز مغز دندانه پسته می باشد که کمی خرد و دو لپه شده است از این نوع مغز پسته می توان در قنادی ها برای تهیه شیرینی استفاده نمود و با در بستنی سازی نیز از این مدل مغز به کار برده می شود . انواع مغز پسته تبریز علاوه بر عرضه در داخل به کشور های خارجی نیز صادرات می گردد که تاثیر مطلوبی در اقتصاد کشور به جای می گذارد .

توزیع مغز پسته تبریز

توزیع مغز پسته تبریز

پسته یکی از انواع دانه هایی می باشد که خواص باورنکردنی برای بدن داشته و می توان آن را به عنوان میان وعده در هر سنی استفاده کرد . پسته بسیار خونساز بوده و علاج واقعی کم خونی می باشد . همچنین ویتامین ها و مواد موجود در آن برای پوست و مو و تقویت آن بسیار مفید می باشد . مغز پسته سبب تقویت حافظه و قوای ذهنی نیز می گردد .

مغز پسته تبریز علاوه بر کیفیت و تازگی دارد توزیع آن با قیمت بسیار مناسب به صورت عمده انجام می گیرد . توزیع  پسته تبریز در نمایندگی ها و فروشگاه های بزرگ شهردر تناژ بالا انجام می شود که برای بسته بندی و فراوری های بیشتر به کارگاه ها برده می شوند . مغز های پسته در بسته بندی های کوچک و بزرگ با وزن های مختلف آماده می شوند . بر روی بسته های تاریخ تولید و انقضا وسایر مشخصات درج شده است و از لحاظ تولید و بسته بندی محصولات استاندارد می باشند .

مراکز توزیع پسته تبریز پسته های ارگانیک را نیز عرضه می نمایند که به دلیل مراحل کاشت ، برداشت و تولید طبیعی بسیار مورد اطمینان بوده و عوارضی را در پی ندارند .

ارسال مغز پسته سفارش داده شده از تبریز به سراسر کشور امکان پذیر می باشد و به هر میزان پسته را می توانید از طریق تماس تلفنی یا آنلاین سفارش دهید تا در اسرع وقت برایتان ارسال گردد . قیمت پسته عرضه شده بستگی به کیفیت و میزان خرید دارد و معمولا پسته در مقادیر بالا با تخفیفات خوبی محاسبه و ارائه می گردد .

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

4

  1. سلام و عرض ادب خدمت شما تیم قوی و با پشت کارتون من داخل شهر قزوین کافه قنادی دارم و برای تزیین روی کیک ها و دسرها از مغز پسته های شما استفاده می کنم و تا اینجا راضی بودم یه وقتایی شده که باربریها یکم کم کاری کردند و حالا اگر کم و کاستی بوده سمت آنها بوده ما از شما راضی هستیم و خدا را شاکریم که با شما همکاری داریم ممنون

  2. سلام من از این محصول شما راضی بودم و خیلی خوب بود من این محصول رو حتی به تبریز خانواده ام اونجام فرستادم که اگر خوب بوده برای اونا هم سفارش بدن من که راضی بودم ممنون

  3. سلام
    مغز پسته تبریز علاوه بر خواص درمانی اش برای تزیین زیبایی خاصی به محصولات می دهد.
    ما برای درست کردن شیرینی های سنتی از مغز پسته تبریز استفاده می کنیم.
    مغز پسته تبریز ارگانیک و بدون آلودگی هوا است که برای مشتریانی که وسواس بر تمیزی محصول دارند گزینه خیلی مناسبی است.
    ممنون از کوشا دانه🌹🌹

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای باقری
      ما خوشحال هستیم که شما از محصولات ما رضایت دارید.🌹
      برای سفارشات بعدی در خدمت شما هستیم🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما