توزیع پسته کوهی ایلام

پسته کوهی ایلام یکی از مرغوب­ترین و بهترین انواع پسته ­ی کوهی است که سال­هاست به دلیل طعم بسیار خوشمزه و کیفیت بسیار بالایی که دارد توانسته جایگاه نسبتا بالایی در بازار به دست بیاورد و در رقابت با استان­ها دیگر مانند سیستان و کرمان نیز که این پسته را پرورش می­دهند پیشتاز باشد و در توزیع پسته کوهی جایگاه اول قرار بگیرد.

شایان ذکر است که به لطف تلاش‌هایی که در این زمنیه­ ی فروش و بازاریابی پسته­ ی کوهی این استان صورت گرفته است، می‌توان پسته کوهی این استان را به اقصی نقاط جهان صادر کرد.

در واقع توزیع پسته کوهی در مقایسه با گذشته با سرعت و مهارت بیشتری انجام می­شود و همین باعث شده است که این نوع پسته­ ی نادر و کمیاب علاوه بر این که به عنوان یک خشک­بار خوش طعم به مصرف می­رسد به دلیل این که از خواص بسیاری نیز بهره­مند است در بین مردم بسیار محبوب و شناخته شده باشد.

توزیع پسته کوهی ایلام

خواص پسته­ کوهی ایلام

خواص پسته­ کوهی ایلام

مغز پسته کوهی که نام دیگر آن نیز مغز بنه می­باشد، دارای خواص بسیاری نیز هست. از این رو برخی متخصصان تغذیه افراد را ترغیب می­کنند تا از آن برای رفع بیماری­ها و مشکلانی که با آن دست و پنجه نرم می­کنند استفاده کنند.

ما در این بخش، جهت این که شما را بیشتر با خواص پسته کوهی آشنا کنیم، قصد داریم تا مهم­ترین خواص آن را برای شما ذکر کنیم تا در صورت ضرورت و نیاز از آن استفاده کنید و از فواید عدیده­ی آن بهره­مند شوید.

  1. مغز بنه یا پسته کوهی به شدت برای رفع مشکل کم خونی مناسب است از این رو به کسانی که مشکل کم خونی دارند و به طور خاص به خانم­ها توصیه می­شود که پسته­ ی کوهی را در برنامه­ی غذایی خود قرار دهند.
  2. یکی دیگر از ویژگی­های خاص پسته­ ی کوهی نیز این است که می­توان از آن برای از بین بردن ماه گرفتگی پوست و لکه اسفتاده کرد.
  3. مغر پسته کوهی یکی از سرشارترین منابع ویتامین­هایی همچون ویتامین Aو Bو D است. از این رو برای افرادی که دارای مشکل اعصاب دارند مصرف پسته­ی کوهی بسیار می­تواند به آن­ها در درمان مشکلاشان کمک کند.
  4. یکی دیگر از خواص پسته کوهی این است که برای درمان بیماری­هایی مانند نرمی و پوکی استخوان و سردرد و کمر درد نیز یک درمان مناسب محسوب می­شود.
  5. همچنین مصرف پسته کوهی سبب می­شود تا حافظه­­ی فرد تقویت شود و احتمال ابتلای فرد را به بیماری آلزایمر کاهش می­دهد.
  6. مغر پسته­ ی کوهی به دلیل این که دارای آنتی اکسیدان است می­تواند از بروز بیماری­هایی که بر سیستم ایمنی بدن تأثیر می­گذارد جلوگیری کند.

فروشنده پسته کوهی ایلام

فروشنده پسته کوهی ایلام

بازار فروش مغز بنه یا پسته­ ی کوهی در استان ایلام در اواخر تابستان یعنی موسوم برداشت این محصول داغ می­شود و در پی برداشت این محصول، باغدران درصدد فروش محصولات خود برمی‌آیند و در پی آن هم هر باغداری که فروشنده پسته کوهی است، محصولات خود را به شیوه­های مختلف در داخل و خارج کشور توزیع می­کند.

در این جا لازم است که متذکر شویم که یکی از بازارهای ایلام که عمدتا به خرید و فروش پسته کوهی ایلام به صورت عمده مشغول است بازار مرکزی این شهر است که از جمله مهم­ترین و معروف­ترین بازارهای ارائه دهنده­ی انواع پسته وحشی در کل کشور است.

علاوه بر آن چه ذکر کردیم، برای خرید و فروش مستقیم پسته کوهی ایلام شیوه­ای دیگری هم وجود دارد که آن خرید و فروش اینترنتی است که در حوزه­ی آن فعالیت گسترده­ای شکل گرفته و در عصر ما نیز بسیار مطرح شده است و بسیاری از خریداران از راه دور و نزدیک این شیوه را ترجیح می­دهند چرا که با سرعت و دقت بیشتری انجام می­گیرد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

6

  1. سلام وقتتون بخیر با توجه به اوضاع بازار بخصوص در چند ماه اخیر که قیمت های پسته و مغز پسته سر به فلک کشیده است ذهنیت مردم بیشتر معطوف به مغز پسته کوهی شده که همون بنه هست حالا من تصمیم گرفتم برای صادرات هم به ترکیه از بن های شما استفاده کنم ممنون میشم تا من رو راهنمایی کنید

  2. سلام و درود
    من یک سفارش ۱۰۰ کیلویی داشتم ولی حتما برام مهمه که بدون هیچ پوست و اشغال و چوب خورد اشغالی باشه چون از دستفروش ها و مغازه دار ها که خرید کردم هیچکدام توانایی تمیز و پاکیزه کردن را بی خطا نداشتند به خصوص در شهر کوچک ما ممنون میشم برای سهولت کار من رو راهنمایی کنید

  3. سلام و خسته نباشید به مجموعه ی فعال و پرتلاش کوشا دانه من از پسته کوهی ها ی شما برای تهیه ی شیرینی خانگی استفاده میکنم همه ی مشتری ها از طعم خوب انها راضی هستند یاعلی ممد

  4. سلام
    جداً مغز بنه کوهی خیلی خوش مزه است، ما که هر هفته با بنه آب بنه درست می‌کنیم و میخوریم.
    بنه ای که از کوشا دانه میخرم بنه مرغوبی است و به مدت طولانی ماندگاری دارد و در زمان نگهداری مزه آن تقیر نمی کند.
    منون از زحمات شما🌹

    • سلام و درود خدمت شما
      ما خوشحال هستیم که شما از محصولات ما رضایت دارید.🌹
      برای سفارشات بعدی خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما