خرید ارزان پسته کوهی سفت

با افزایش روز به روزی قیمت پسته فندقی در بازار و کم شدن توانایی خرید و مصرف این دانه و آجیل پرخاصیت، محصول پسته کوهی سفت جایگزینی بسیار مقرون به صرفه و مناسبی برای این نوع از تنقلات است چرا که این دانه از لحاظ مزه بسیار خوش طعم، از لحاظ خواص کاملا مشابه با پسته فندقی است. تنها از حیث شکل ظاهری ابعادی کوچکتر از پسته آجیلی داشته و ریز است، به همین دلیل در سبد خرید بسیاری از خانوده‌ها جای باز کرده و علاوه بر مصرف دانه و تنقلاتی از روغن آن نیز در آشپزی و شیرینی‌پزی بهره برده می‌شود.

شرکت کوشادانه این محصول خوش طعم و پرخاصیت را در بالاترین کیفیت و با مناسب‌ترین قیمت به خریداران برای مصارف آجیلی و تنقلات، مصارف روغنی و دارویی و نیز خریداران این دانه به صورت خانگی و لپه عرضه می‌کند.

خرید ارزان پسته کوهی سفت

خصوصیات بارز پسته کوهی سفت:

خصوصیات بارز پسته کوهی سفت:

در معرفی این گونه مغذی از پسته بنه کوهی سفت لازم است بگوییم که این دانه محصولی از درختان بنه از گونه درختان خانواده آناکاردیسیا بوده که در مناطق کوهستانی و نیمه خشک رشد کرده ، ارتفاعی بین 2 تا 7 متر دارند و عمری بسیاری طولانی دارد( محصولات به دست آمده از درختان جنگلی هریک کیفیت پسته کوهی متفاوتی دارند) که البته در شرایط مطلوب و ایده آل ارتفاع آن به 11 نیز می­رسد برای مثال: درخت بنه 1500 ساله روستای ابرکوه ارتفاعی تا حدود 11 متر داشته و محصولی در حدود 200 کیلوگرم به صورت سالانه از آن برداشت می­شود.

این درختان بخش اعظمی از جنگل­های انبوه زاگروس ( در حدود 5/2 میلیو هکتار) نیز فراگرفته اند و به عنوان یکی از گونه­ های بومی این منطقه نقش به سزایی در پوشش گیاهی این نواحی و جنگل­ها دارند، همچنین از 500 هزار هکتار جنگل­های ایلام 200 هزار هکتار آن را درختان بنه تشکیل داده است و به دلیل مصارف متعدد در زمینه­های خوراکی، دارویی و صنعتی این درختان بسیار بارزش و مورد توجه هستند، به طور متوسط از هر درخت بنه 500 تا 1000 گرم سقز تولید می­شود که در شرایط مطلوب و بارندگی بالا میزان سقز بدست آمده از این درختان افزایش می­یابد.

خصوصیات پسته کوهی و همچنین داشتن کاربردهای بسیار وسیع و خواص بالا در تجارت و صادرات بسیار حائض اهمیت بوده که از جمله این کاربردها می‌توان به:

  • ساخت سقز با داشتن خواص داردئی، خوراکی و استفاده در طب های سنتی
  • استفاده از درخت و دانه بنه در صنایع مختفی چون: صنعت چسب، لاک، رنگ و پلیمر
  • قابل بهره برداری در تهیه انواع اسانس و تولیدات عطر و … اشاره کرد.

مرکز تولید پسته کوهی سفت:

مرکز تولید پسته کوهی سفت:

 

تولید پسته کوهی و مناطقی که می‌توان این داه بیشتر در آن جا یافت، کوهپایه‌ها و نواحی کوهستانی کشورمان است، همان طور گفته شد این گیاه بیشترو به صورت وسیع در کوهپایه‌های زاگروس رشد کرده و قابل برداشت است، البته در شهرهایی نظیر اصفهان ، کرمان و یزد نیز بنه پرورش یافته و با کیفیت بالا برداشت می­شود.

با افزایش میزان اطلاعات و کسب فن و تجربه کشاورزان ما توانسته­ اند این دانه با ارزش را در مزارع و باغ­های خود پرورش داده و تولید پسته کوهی را به زودی در اراضی شخصی خود نیز آغاز کنند ، اما به صورت کلی و برداشت­های عمده پسته کوهی سفت به صورت کاملا ارگانیک و طبیعی در مناطق کوهستانی و کوهپایه­ای رشد یافته و برداشت می­شود.

شما خریداران گرامی می­توانید با مراجعه به سایت کوشادانه ، ضمن کسب اطلاعات کافی و دقیق از قیمت روزانه محصولات ، خریدی با مناسب­ترین قیمت و بالاترین کیفیت را تجربه کنید و از این طریق بدون نیاز به مراجعه حضوری و اتلاف وقت محصولات خریداری شده را درب منزل تحویل بگیرید و استفاده کنید و لذت ببرید.

برای مشاوره و ارتباط بهتر

اینجا

کلیک کنید

1

  1. سلام
    درست است که پسته کوهی پوست استخوانی سفتی دارند ولی مغز داخلش خیلی خوشمزه است.
    پوست سبزه روی بنه یک چربی بر روی پوست استخوانی دارد، پوست استخوانی بر روی مغز بنه است، در نهایت به مغز خوشمزه بنه میرسیم.😋
    ما معمولاً با بنه آب بنه درست میکنیم و مغز بنه را به عنوان آجیل استفاده میکنیم.
    ممنون از شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما