خرید پسته کوهی ارگانیک اران قیمت

پسته کوهی نامی است، که بسیاری از مردم در گذشته برای بنه استفاده می کردند. بازار خرید و فروش آن از گذشته تا به امروز بازار پر رونقی بوده و است و بسیاری از مردم به خرید پسته ارگانیک می پرداختند.

خرید پسته کوهی ارگانیک ارزان با قیمت مناسب می تواند فرصتی برای همه فروشندگان و مصرف کنندگان پسته کوهی باشد.

خرید پسته کوهی ارگانیک اران قیمت

همه چیز در ارتباط با پسته کوهی ارگانیک

همه چیز در ارتباط با پسته کوهی ارگانیکپسته کوهی درختی است که ارتفاع آن تا 5 متر و یا بیشتر می رسد. مغز میوه این درخت دارای خواص و ترکیبات بسیار سودمندی است و از این رو، از آن می توان به عنوان خشکبار استفاده کرد. در ترکیبات شیمیایی پسته کوهی موادی مانند آب، پروتئین مواد چرب، مواد نشاسته ای، کلسیم، فسفر، آهن، پتاسیم، ویتامین های ب یک و آ و ویتامین ب 3 وجود دارد. مغز میوه پسته کوهی را از نظر طب سنتی گرم و خشک در نظر میگرفتند. به دلیل داشتن آهن برای خون سازی بسیار مفید است و علاوه بر این برای تسکین و درمان برخی بیماری ها مانند سرفه، اسهال، تقویت قلب و اعصاب و غیره … بسیار مفید می باشد.

بنابراین می توان گفت که بنه و یا پسته کوهی یک گیاه دارویی و خوشمزه است. این میوه بعد از این که می رسد، دارای پوست سفت می شود که برای خوردن مغز آن باید به شکستن پوست آن اقدام کرد. به دلیل این که، پسته کوهی به صورت خودرو در کوهستان می روید و در تولید آن از هیچ گونه مواد شیمیایی و کودها استفاده نمی شود.

بنابراین این میوه ها کاملا ارگانیک بوده و خواص و فواید زیادی دارند. استفاده از بنه در طول هفته برای چند بار به همراه ورزش کردن می تواند اثرات مفید زیادی را به دنبال داشته باشد. امروزه از صمغ، میوه و برگ این گیاه به عنوان دارو استفاده می شود. 

راهنمای خرید پسته کوهی ارگانیک

راهنمای خرید پسته کوهی ارگانیکبا توجه به فواید بی شماری که پسته کوهی دارد، می توان گفت که خرید و استفاده آن بسیار مفید و ضروری است. ولی با این حال، قبل از این که بخواهیم اقدام به خرید، آن کنیم، ابتدا لازم است، بررسی هایی را انجام داد و با مطالعه مشخصات و ویژگی های آن بهترین و مرغوب ترین نوع پسته کوهی ارگانیک اقدام به خرید آن کنیم. از جمله نکاتی که در زمان خرید پسته کوهی باید در نظر داشت، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رنگ پسته کوهی: اگر می خواهید بهترین و با کیفیت ترین نوع پسته کوهی را به خرید به رنگ آن توجه کنید. رنگ بنه های با کیفیت و مرغوب به سبز تیره و دارای قسمت های قرمز رنگ می باشد. پسته های کوهی زرد رنگ و غیره مرغوبیت و کیفیت لازم را ندارد.
  • بسته بندی: از دیگر ویژگی های پسته های کوهی ارگانیک بسته بندی آن است. این پسته ها به صورت اتوماتیک بسته بندی می شود و هر گونه گرد و خاک از آن جدا می گردد. بنابراین بسیار تمیز می باشند.
  • اندازه پسته کوهی: بهترین و مرغوب ترین پسته های کوهی دارای اندازه و سایز درشت و یکنواخت می باشد.

بزرگترین واحد توزیع پسته کوهی ارگانیک

بزرگترین واحد توزیع پسته کوهی ارگانیکدر زمان خرید پسته کوهی فاکتورهای زیادی بر روی خرید ما اثر می گذارد. از جمله این فاکتورها، باید به قیمت اشاره کرد. قیمت پسته کوهی متاثر از عوامل و فاکتورهای مختلف متفاوت است. ولی با این حال، می توان با مراجعه به بزرگترین واحد توزیع پسته کوهی ارگانیک در سطح کشور به خرید بهترین و مرغوب ترین پسته کوهی با قیمت مناسب پرداخت. خرید از این مرکز مزیت های زیادی دارد، که از جمله آن باید به امکان خرید کلی و عمده اشاره کرد. علاوه بر این پسته های کوهی موجود در این مرکز دارای کیفیت بالایی بوده و مشتریان می توانند با قیمت مناسب آن را خریداری نمایند.

3

  1. سلام ما برای پخت غذای محلی مقداری بنه میخاستیم من خاستم بدونم کیلویی چند قیمت هست و اینکه دستگاه آسیاب بنه هم موجود دارید؟؟

  2. سلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته اسدالله ایامکم پسته ی کوهی محصولی مرغوب و بسیار پر طرف دار هست ما از این برای بستنی استفاده میکنیم و داخل بستنی های سنتی مون میریزیم موئد و منصور باشید

  3. سلام ضمن عرض خسته نباشیدبه شماوهمکاران محترمتون میخواستم ازشماوگروه خوبتون تشکر کنم وبگم که ماازمحصولات شما راضی هستیم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما