خرید پسته کوهی خوشمزه با کیفیت

پسته کوهی خوشمزه و خوش طعم از جمله مقوی ترین و پر طرفدار ترین میوه های کوهستانی می باشد که از دل رشته کوه های مناطق زاگرس برداشت می شود.

پسته ی کوهی ارزش غذایی بالایی دارد و در دو نوع پسته کوهی (بنه) و پسته کوهی (سرخس) در بازار به فروش می رسد .

در بسیاری از مناطق این محصول رشد می کند اما کوه های لرستان منبع اصلی پرورش و برداشت پسته خوشمزه و خوش طعم است.

خرید پسته کوهی خوشمزه با کیفیت

ویژگی منحصربفرد پسته کوهی خوشمزه

ویژگی منحصربفرد پسته کوهی خوشمزهامروزه از پسته کوهی با  عنوان منبع غنی از مواد غذایی باارزش یاد می شود که در صنعت پزشکی و دارویی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

این نوع پسته، دارای هسته روغنی است که در طب سنتی، از روغن به وجود آمده از این هسته، جهت تسکین درد های عضلانی، درد پا، همچنین سر درد های میگرنی استفاده می شود. 

در گذشته از این پسته، جهت درمان انواع کرم های معده استفاده می شد. هر چند امروزه نیز در طب سنتی و هم چنان شرکت های دارویی از این محصول به این منظور استفاده می کنند. 

پسته ی کوهی یک محصول مفید و مغذی و پر طرفدار است که از آن برای تقویت سیستم عصبی بدن و افزایش قوای سیستم ایمنی و قوای جنسی یاد می شود. 

پسته ی کوهی دارای طعم فوق العاده، هسته ی سبز و روغنی و ارزش غذایی بالا است که امروزه جای خود را در بین مردم به خوبی باز کرده  و مردم بسیار از این میوه ی ارزشمند کوهستانی، استفاده می کنند. 

بنه دارای میزان بالایی ویتامین E می باشد و همین باعث شده از آن به عنوان منبع غنی آنتی اکسیدان یاد کنند.

از جمله مهم ترین ترین ویژگی های بسته کوهی که باعث شده طرفداران بسیاری را در بین مردم جذب کند، ارگانیک و طبیعی بودن محصول و ارزش بالای غذایی آن است.


دسته بندی انواع پسته کوهی

دسته بندی انواع پسته کوهی

در سراسر جهان حدود 13 نوع پسته از خانواده پسته ایان کاشت می شود. در کشور ایران نیز انواع از آن رشد می کند. پسته ای که در ایران کاشت می شود در دو دسته ی کلی پسته کاشت شده در باغات  و پسته کوهی تقسیم می شوند.

پسته کوهی برداشت شده از مناطق کوهستانی، انواع مختلفی دارد که در دو دسته ی پسته ی کوهی وحشی (بنه) و پسته ی وحشی سرخس دسته بندی می شود. 

میوه ی این درخت، به شکل شفت و آبدار و روغنی است که سایز و اندازه های متفاوتی دارد.

رنگ میوه آن در ابتدای رشد و دوران جوانی سبز است و رفته رفته رگه های قرمز بر روی آن نمایان می شود. 

 انواع پسته کوهی به روش کاملا ارگانیک کاشت و برداشت می شوند. ارگانیک بودن محصول به این شکل است که در پرورش و نگهداری محصول از هیچ ماده ی شیمیایی و سمی استفاده نمی شود و محصول به شکل کاملا طبیعی رشد می کند. 

 

قیمت کلی پسته کوهی خوشمزه

قیمت کلی پسته کوهی خوشمزهقیمت بسته کوهی در بازار نوسانات بسیاری دارد که عوامل مختلفی در تعیین قیمت آن تاثیر گذار است.

این محصول معمولا در فصل اردیبهشت برداشت می شود و قیمت این محصول در فصل برداشت پایین تر از سایر فصول است.

از دیگر عوامل تاثیر گذار و مهم در تعیین قیمت پسته، کیفیت و مرغوبیت محصول است. هرچه مغز پسته درشت و میزان روغن آن بیشتر باشد، محصول از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و قیمت آن نیز به نسبت بیشتر است.

مراجعه به مراکز معتبر خرید پسته کوهی، سبب می شود که مشترین عزیز، محصول خوب و با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنند. بنابراین در انتخاب مراکز خرید نیز باید دقت کرد.

فروش این محصول نیز در فروشگاه های اینترنتی با کیفیت بالا انجام می شود که عزیزان می توانند بدون مراجعه ی حضوری به مراکز خرید، این محصول مقوی را به شکل آنلاین، خریداری کنند.

5

  1. سلام وقت بخیر خدمت شما تیم پر تلاش و کوشا دانه من یک سفارش ۲۰ کیلویی داشتم از مغز بنه کوهی ممنون میشم تا من را راهنمایی کنید تا بتوانیم مراحل خرید رو طی کنیم

  2. سلام عرض ادب و احترام خدمت شما بزرگواران ممنون ازمحصولات باکیفیت وعالی شما من ازاین پسته های کوهی شماگرفتم خیلی راضی بودم همه فامیلمون اومدن خونمون خوششون اومد دست شمادردنکنه

  3. سلام شبتون بخیر مایه مقدارکم ازمحصولات شما روبرای نمونه سفارش دادیم وفرستادیم شهرستان اونام گفتن خوب بوده بازم سفارش بدید

  4. سلام روزشما سرشارشادی وکامیابی کیفیت محصولات شما ورد زبون همه شده تقریبا کسی نیست که شمارونشناسه وازمحصولاتتون تعریف نکنه

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای کرزی
      ما خوشحال هستیم که شما از محصولات ما رضایت دارید.🙏🏻
      برای سفارشات بعدی در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما