صادرات مغز پسته کوهی بنه

مغز پسته کوهی بنه ، فراورده ای از ارقام متعدد پسته های برداشت شده در کشور عزیزمان است. پسته کوهی که با نام های بسیار متنوعی شناخته می شود نوعی پسته خودرو می باشد‌. به عبارت دیگر انسان در کاشت آن دخیل نیست و نمی تواند با کاشت نهال زمین های زیر کشت آن را افزایش دهد. این نوع پسته که به نام بنه جنگلی نیز معروف است، دانه اش توسط پرندگان در جنگل ها جابجا شده و با فرا رسیدن فصل زمستان و تحت تاثیر سرما می شکند و جوانه اش در بهار نمایان می شود. مغز پسته کوهی بنه بر اساس این نوع کاشت و رشد، به عنوان یک محصول ارگانیک شناخته می شود که به تازگی بسیار مورد توجه مردم جهان قرار گرفته است و همین امر زمینه ساز صادرات روز افزون آن گردیده. افزایش تقاضا و صادرات سبب شده تا تولید ان نیز مورد اقبال بیشتری قرار بگیرد و کارخانه های تولید کننده آجیل، تولید مغز پسته کوهی را با شدت و دقت بیشتری دنبال نمایند و تبلیغات گسترده تری برای معرفی و فروش این محصول در جهان داشته باشند

صادرات مغز پسته کوهی بنه

خواص مغز پسته بنه کوهی

خواص مغز پسته بنه کوهی

در بیان خواص بی نظیر پسته بنه کوهی همین بس که بگوییم نمی توان در قالب یک مقاله کوتاه، این خواص را به طور کامل شمارش کنیم.کوتاه و خلاصه اینکه خواص مغز بنه در سه حوزه عمده مورد بررسی قرار می گیرد. حوزه خوراک اجیلی، حوزه طبخ غذا و اشپزی، و حوزه درمان و داروسازی. در حوزه طبخ غذا کافی ست یک سرچ ساده با عنوان” غذاهایی که می توان‌با بنه پخت”، داشته باشید. خواهید دید لیستی متنوع از غذاها همراه به دستور پخت در مقابل چشمان شما ظاهر می شود. اگر بر روی این لیست‌کلیک‌کنید نحوه تهیه و خواص آن برای شما شرح داده شده است. برای مصرف آجیل نیز بهتر است ارزش غذایی این مغز پسته کوهی بنه را جستجو نمایید. این حد از مغزی بود برای دانه ای با این اندازه کوچک، شگفت انگیز است. برای اطلاع از خواص دارویی نیز علاوه بر جستجوی اینترنتی، می توانید سری به نزدیک ترین عطاری محله خود بزنید تا بدانید چگونه از گذشته های دور، این نوع مغز را برای درمان بیماری های خود بکار می بستند.

در این جا ما به چند مورد از این کاربردهای درمانی به صورت تیتروار می پردازیم .

  • مغز بنه کوهی ناراحتی های مانند یبوست را درمان می کند با این وجود با تغییر شیوه مصرف، برای درمان اسهال نیز موثر خواهد بود.
  • کبد چرب را درمان می کند.
  • از بروز سرطان جلوگیری کردهو درمان موثری برایش خواهدبود.
  • سردردها را تسکین می دهد.
  • درد قلنج را ارام می کند و برای کمردرد و درد پشت نیز مفید است.
  • اعصای را ارام می کند.
  • در جلوگیری و درمان پوکی استخوان مفید خواهد بود.
  • ترک‌ لب را برطرف می سازد.
  • قطره ریزی و تکرر ادرار را از بین می برد و می تواند به راحتی انواع کرم های معده را نابود سازد.
  • روغن مغز پسته کوهی هم‌در نوع خود منحصر به فرد است و علاوه بر مصرف غذایی، پایه ای برای ساخت انواع کرم های ارایشی و بهداشتی ست.

برای اشنایی بیشتر با این خواص، مقالات سایت کوشادانه را مطالعه فرمایید.

تولید مغز پسته بنه کوهی

تولید مغز پسته بنه کوهی

خوشبختانه با شناخت بیش از پیش مغز پسته بنه‌کوهی، میزان تقاضا بسیار افزایش یافته و تولید ان نیز بسیار جدی تر قلمداد شده و پیگیری می شود. اکنون بنه‌کوهی نه تنها به اندازه پسته های صادراتی کرمان و رفسنجان، بلکه شاید بیشتر از آن خواهان دارد. علت این امر توجه مردم جهان به مصرف مواد ارگانیک و سالم می باشد.  با هشدارهای مکرر بهداشت جهانی در مورد مصرف مواد غذایی تراریخته و توضیح زیان های ان بر سلامت انسان، تاجران زیادی متقاضی پسته ارگانیک‌بنه هستند و لذا صادرات مغز بنه بازار داغی دارد. صادرکنندگان باید این فرصت طلایی را قدر بدانند و با معرفی بیشتر خواص بنه، زمینه های خرید و فروش بین المللی را توسعه دهند. چرا که صادرات بنه می تواند اشتغال زایی بی شماری برای جوانان جویای کار ما رقم بزند و باعث بهبود شرایط نابسامان اقصادی بشود. کوشادانه مجموعه ای ست که از این‌پتانسیل استفاده خوبی کرده و هم اکنون ضمن تولید مغز پسته بنه کوهی، به صادرات ان نیز می پردازد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

2

  1. سلام
    من دوستی دارم در کویت، او وقتی به ایران آمده بود مغز بنه خورد و از طعمش خوشش اومد.
    او دباره با من تماس گرفته است و درخواست کرده که برایش 50 کیلو مغز بنه ارسال کنیم.
    من تعریف شمارا خیلی جاها شنیدم و در اینترنت به دنبال شما گشتم، تا این که شما را پیدا کردم.
    سپاس فراوان🌹

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای بابایی
      بله، مغز بنه درجه یک موجود داریم.
      در واتساپ با کارشنایان ما ارتباط بگیرید و سفارشتان را ثبت کنید.🌹
      در خدمت شما هستیم🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما