عرضه مستقیم مغز پسته دندانه

در سایت فروش ما علاوه بر عرضه انواع پسته عرضه مستقیم مغز پسته دندانه نیز صورت می گیرد که این محصول با درجه کیفی بالا ، بهداشتی و به صورت بسته بندی یا فله در اختیار مشتریان قرار می گیرد .

از لحاظ قیمت نیز با مقایسه متوجه خواهید شد که بهترین نوع پسته دندانه را با نازلترین قیمت دریافت خواهید کرد . مشاورین فروش ما آماده هر گونه راهنمایی مشتریان برای خرید بهتر و ایده آل می باشند . امکان خرید اینترنتی نیز جهت سهولت دسترسی برای مشتریان وجود دارد .

عرضه مستقیم مغز پسته دندانه

پسته را چگونه سورت می کنند ؟

پسته را چگونه سورت می کنند ؟

در کارخانه های تولید و فراوری پسته بر روی پسته عملیات های مختلفی صورت می گیرد که مهمترین آن ها پوست گیری می باشد بعد از پوست گیری ، خشک کردن و مغز کردن پسته نوبت به بسته بندی و عرضه پسته می گردد .

برای اینکه بسته بندی یکدست و هماهنگی از پسته انجام شود و به اصطلاح پسته درجه بندی گردد ، که این کار به قیمت گذاری راحت تر نیز کمک می نماید لازم است پسته به طور دقیق و کامل سورت گردد .

عمل سورت پسته توسط دستگاه های مخصوص سورتینگ انجام می شود ، سورتینگ دستگاهی لیزری و پیشرفته می باشد که دارای سطح شیب داری است که پسته ها از بر روی آن از بالا به پایین هدایت می شوند در دو طرف دستگاه دوربین های چشمی وجود دارد که قادر است پسته ها را از لحاظ رنگ و شکل تشخیص داده و جدا نماید .

بنابراین در جریان سورتینگ پسته های سبز رنگ ، دارای رگه های بنفش و قرمز همه از هم جدا شده ، ضمن آن که پسته از لحاظ شکل و اندازه نیز طبقه بندی شده ، پسته های ضایع ، خراب و چروکیده نیز جدا می گردد .

این کار به وسیله دستگاه های کالر سورتر با سرعت و دقت بالایی انجام می شود و حتی می توان عکس محصول مورد نظر را به دستگاه انتقال داد تا آن را به خوبی از انواع پسته جداسازی نماید .

پسته سورت شده درجه یک آماده بسته بندی بوده و حتی انواع مرغوب و ممتاز آن برای صادرات به دیگر کشور ها نیز فرستاده می شوند .

مغز پسته اعلا از کجا بخریم ؟

مغز پسته اعلا از کجا بخریم ؟

مغز پسته قسمت خوراکی و اصلی پسته می باشد که بسیار خوش طعم و دارای رنگ سبز با پوسته سبز دارای رگه های قرمز و بنفش می باشد .  مغز پسته در ایران شامل انواع مختلف اکبری ، احمد آقایی ، کله قوچی ، ممتاز و غیره می باشد که از لحاظ رنگ ، شکل و اندازه قابل تشخیص می باشند .

تمامی انواع پسته برداشت شده دارای درجه بندی کیفی می باشند که قیمت گذاری آن ها بر همین اساس و رتبه بندی صورت می گیرد .

برای خرید مغز پسته اعلا و تازه بهتر است آن را از مراکز عمده فروشی معتبر تهیه کرد که روزانه میزان فروش قابل توجهی داشته و همواره پسته های تازه را جایگزین می نمایند . در این مراکز پسته با کیفیت با قیمت مناسب نیز عرضه می گردد .

برای دسترسی آسان خریداراین عرضه مغز پسته دندانه در این مراکز و فروشگاه های بزرگ به صورت آنلان نیز انجام می گیرد . با مراجعه به سایت مربوط می توانید تصاویر انواع پسته موجود را مشاهده نمایید و پس از انتخاب نوع به میزان مورد نیاز آن را سفارش دهید .

خرید مغز پسته اعلا به دو صورت فله و بسته بندی انجام می گیرد که خرید فله برای تهیه در مقادیر بالا به صرفه می باشد . برای هماهنگی خرید با شماره تلفن مدیر فروش تماس بگیرید .

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید مغز پسته دندانه را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

12

  1. سلام
    من یک کارگاه کوچیک قنادی در منزل دارم که روزانه کیک خانگی میپزم. از شما دندانه پسته تهیه کردم . بسیار تمیز بود . ممنونم که حتی این مقدار کم در حد دو کیلو رو هم برای من تهیه کردید . خدا به کارتون برکت بده . ممنون

    • سلام و احترام خدمت شما جناب آقای میرزایی عزیز
      در راستای سهولت پاسخگویی به شما لطف بفرمایید روی لینک زیر کلیک کنین و در واتسپ پیام بدین .
      https://wa.me/message/ENT7DXZAIJIOO1
      من و همکارانم در واتسپ در خدمتتون هستیم

  2. سلام و درود خدمت شما من به طور مرتب برای مغازه آبمیوه بستنی خودم از شهر خمین از شما دندانه پسته خریداری می کنم ممنون از کیفیت قیمت مناسب شما

  3. سلام و درود
    من برای لوازم قنادی از شما پسته دندانه خریدم بسیار خوب و با کیفیت بود ممنون از شما به زودی به شما سفارش بیشتری خواهم داد ممنونم

    • سلام و احترام خدمت شما جناب محبوبی عزیز
      در راستای سهولت پاسخگویی به شما لطف بفرمایید روی لینک زیر کلیک کنین و در واتسپ پیام بدین .
      https://wa.me/message/ENT7DXZAIJIOO1
      من و همکارانم در واتسپ در خدمتتون هستیم

  4. سلام
    من پخش خوشکبار دارم با گرم شدن هوا و روی کار امدن بستنی خیلی سفارش دندانه تمیز و اقتصادی دارم ممنون میشم من رو برای خرید این محصول راهنمایی کنید

    • سلام 🌹

      شماره تلفن خود را در فرم وارد کنید تا همکارانم با شما تماس بگیرند 🌹

  5. سلام
    بنده دو شعبه لوازم قنادی در شهر های تهران و مشهد دارم، ما به دنبال دندانه مغز پسته مرغوب با قیمت مناسب هستیم، حداقل سفارش ما 50 کیلو است برای مشهد و برای تهران چون مشتریان ما زیاد هستند 80 تا 100 کیلو سفارش میگیریم.
    سوال دیگری هم دارم؟
    آیا شما کره پستهای با قیمت مناسب هم دارید برای مصارف کیک و شیرینی های خامه‌ای!؟

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای حسنی
      بله، کره پسته با کیفیت خوب و قیمت مناسب موجود داریم.
      در واتساپ با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و سفارشتان را ثبت کنید.🌹
      در خدمت شما هستیم.🌹

  6. سلام و خسته نباشید
    من از مغز پسته دندانه استفاده میکنم و از عمل کرد آن رازی هستم، من که مغز پسته دندانه را به شیرینی های مان میزنم آنها را زیبا و خوش مزه می‌کند.
    ممنون از شما🌹🌹🌹

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای آراسته
      ما خوشحال هستیم که شما از محصولات ما رضایت دارید.🌹
      برای سفارشات بعدی در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما