عرضه پودر پسته صادراتی

پودر پسته صادراتی توسط شرکت ها‌ و کارخانه های فراوری پسته به بازار عرضه می شود. البته بخش عرضه می تواند یک‌ بخش مجزا یا زیر مجموعه این تولید کننده ها باشد. عرضه پودر پسته صادراتی یک‌ فعالیت حرفه ای ست چرا که نیاز به بازاریابی و جذب مشتری دارد. بازاریابی بخش مهم در کسب درامد و فروش است.

این بازاریابی هم‌در حوزه داخلی و هم در خارج از کشور باید به صورت شبکه ای و قوی دنبال شود. پس از بازاریابی و جلب مشتری، عرضه محصول با کیفیت و نحوه این عرضه اهمیت پیدا می کند. چرا که تحویل جنس سفارش شده دغدغه خریدار خواهد بود. اگر مرکز عرضه کننده بتواند در این حیطه هم قوی عمل کند، ان‌ زمان است که توانسته اعتماد مشتری را برای همیشه جلب نماید. این‌ نکته در داد و ستد خارجی و معاملات برون مرزی اهمیت مضاعف تری خواهد داشت.
از این روست که مجموعه کوشادانه، خدمتی به عنوان ارسال مطمئن تعریف کرده و به خریدار اطمینان می دهد که تا زمان تحویل پودر پسته در مقصد، پشتیبانی آن را به عهده دارد. توجه به این فاکتور سبب شده کوشادانه یکی از توزیع کنندگان موفق بین اللملی و داخلی در عرضه پودر پسته صادراتی باشد.

عرضه پودر پسته صادراتی

مشخصات پودر پسته صادراتی

مشخصات پودر پسته صادراتی

برای تجربه یک‌خرید موفق لازم است با خصوصیات ان‌کالا آشنا باشید. بهترین راه برای اشنایی با مشخصات هر کالایی علاوه بر تجربه، مشورت با افراد شاغل در آن حرفه و یا صنعت است.

برای شناخت پودر پسته صادراتی مرغوب، ما از کارشناسان و تولیدکنندگانش سوال کردیم تا ان را بیشتر بشناسیم. ان ها توجه به این‌مشخصات را برای ما گوشزد کردند.

  1. رنگ پودر پسته باید کاملا سبز و به رنگ گوشته مغز پسته باشد. همان گوشته پنهان شده در زیر پوسته قرمز رنگ. اگر اندکی زردی یا کمرنگ‌ بودن را احساس کردید، ان پودر پسته از مغزهای نامرغوب تهیه شده است.
  2.  طعم پودر پسته هم مانند طعم پسته های آجیلی خام است البته بدون نمک و یا هر طعم دیگری. نباید تلخ یا بی مزه باشد و تا حدودی طعم شیرین در ذهن شما تداعی گردد.
  3.  عطر تازگی ان باید حس شود. پودر پسته باید از پسته تازه برداشت شده، تولید شود.
  4.  نرمی یکدست پودر پسته، که نشان دهنده کیفیت آسیاب مغز پسته است و اینکه ان‌را الک‌ کرده اند.
  5.  نم دار نبودن. پسته اجیلی ست که سریعا دطوبت را به خود جذب می کند و اگر خوب خشک‌ نشود یا درجای مرطوب نگهداری شود، کیفیتش افت می کند.
  6.  نداشتن مواد اضافی که دقت تولیدکننده و بهداشتی بودن فرایند تولید را نشان می دهد.
  7.  بسته بندی عالی و شکیل پودر پسته صادراتی هم بسیار حائز اهمیت است چرا که اولین عامل جذب کننده مشتری، ظاهر آن است. مخصوصا که در بازارهای خارجی رقابت تنگاتنگ است و طراحی های انواع بسته بندی ها بسیار متنوع می باشد.

نکته مهمتر اینکه، بازرگانان و تولیدکنندگان پودر پسته صادراتی حتما باید دقت کنند تا نوع بسته بندی های آن ها متناسب با سلایق کشورهای خریدار باشد.یعنی لازم است فرهنگ کشور درخواست کننده را خوب بشناسند و بر اساس اصول رایج در آن کشور، بسته بندی را طراحی و دنبال نمایند. پس هم کیفیت محصول و هم ظاهر آن، هر دو باید منحصر به فرد باشد تا جایگاه برتر را کسب نماید.

تولید پودر پسته صادراتی

تولید پودر پسته صادراتی

تولید پودر پسته صادراتی از جمله برنامه های تولیدکننده پسته است. پسته و مشتقات ان، به دلیل گران قیمت بودن در ایران، به عنوان کالای ضروری و یا پر مصرف شناخته نمی شود و لذا جایگاه اولویت دار در سبد خانوار ندارد.
این مسئله لزوم توجه به صادرات را تقویت می کند و تولیدکننده ناگزیر است برای آن طرح و ایده داشته باشد لذا توسعه اقتصادی ایجاب می کند که بیشترین هم و غم خود را برای صادرات اختصاص دهد. خوشبختانه این تلاش ها موثر واقع شده و کشور ما به عنوان تولیدکننده برتر پسته و فراورده های آن در جهان شناخته می شود. بعد از آن امریکا، ترکیه و دیگر کشورهای پسته خیز قرار دارند. کوشادانه هم یکی از شرکت های تولیدکننده برتر پودر پسته صادراتی در میان مجموعه های ایرانی ست که تا کنون حضور موفقی را بین رقبا رقم زده است.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

11

  1. سلام
    من برای روی حلوا شکری از شما پودر پسته تهیه کردم . طعم خوب و بسیار تمیز بود . از تیم حرفه ای شما سپاسگزارم. به امید همکاری بیشتر

  2. سلام من همیشه برای تولید شیرینی های خانگی خودم مجبور بودم از پسته خریداری کرد من خودم آسیاب کنم ولی با اعتماد به فروشندگان مجموعه شما از پودر پسته مجموعه شما استفاده کرده و بسیار راضی هستم ممنون از کیفیت و طعم عالی بود و پودر پسته درجه یک شما

  3. سلام وخسته نباشی خدمت شما
    ما برای صادرات به کشور امارات از شما نمونه پودر پسته خریداری کردیم. انشالله که در آینده بسیار نزدیک این روند صادرات انجام بشه و ما با مجموعه شما همکاری داشته باشیم. 🌹🌹🌹

  4. سلام برای نمونه حدود 100 گرم از هر پودرتون میخاستم برام پیشفاکتور کنین من هفته دیگه با خودم ببرم ایتالیا

  5. سلام حال واحوالتون چطوره اعیادبرشما مبارک باشه ازمحصولات شما برای کارخونه سوهان پزی میخواستم بگیرم فکر کنم برای تزیین سوهان خوب باشه

  6. سلام حال واحوالتون چطوره اعیادبرشما مبارک باشه ازمحصولات شما برای کارخونه سوهان پزی میخواستم بگیرم فکر کنم برای تزیین سوهان خوب باشه یاعلی

  7. سلام
    من از این مغز پسته های شما به مقدار ۲۰ کیلو خریدم و اینقدر کیفیتش خوب که فکر کردم برای داداشم که در تهران کارگاه داره هم تهیه ی کنم و براش بفرستم

  8. سلام و خسته نباشید
    بنده برای نمونه حدود ۱ کیلو از هر نمونه پودر پسته ای که تولید دارید میخاستم.
    درمورد مبلغ هم اگر می‌شود ارزان‌تر برام پیشفاکتور کنین، من هفته آینده میخوام بروم فرانسه با خودم ببرمشان و نمونه‌های شمارا نشانشان دوستانم بدهم تا سفارش بیشتری بگیرم.
    البته پودر پسته های شما خیلی مرغوب و خوش قیمت هستند، امکان ندارد بعد از مشاهده نمونه های پودر پسته شما آن را رد کنند.😉

    • سلام و درود خدمت شما آقای یگانه
      خواهش میکنم انشالله به خوبی استفاده کنید
      برای سفارشات بیشتر در واتساپ با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و سفارشتان را ثبت کنید.🌹
      در خدمت شما هستیم.🌹

  9. سلام و عرض ادب
    من دوستی داشتم که به ایتالیا شهر باری مهاجرت کردند، او الان یکی از قنادی های برتر ایتالیا است.
    او از من درخواست کرد که برای او پودر پسته اعلا و بدون افلاتوکسین پیداکنم و نمونه ای 10 کیلویی با هواپیما برایش ارسال کنم.
    بعد از اینکه پودر پسته را تایید کرد یک سفارش 4 تنی دارد.

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای رزقی
      بله، پودر پسته اعلا بدون افلاتوکسین موجود داریم.
      مشکلی برای ارسال نیست، هر طوری که بخواهند برایشان ارسال می‌کنیم.
      در واتساپ با ما ارتباط بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.🌹
      در خدمت شما هستیم🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما