عرضه کننده مغز پسته درجه یک

عرضه کننده مغز پسته درجه یک برای عرضه کالای خود می تواند از روش های متفاوتی بهره بگیرد. اولین یا ابتدایی ترین و مرسوم ترین روش عرضه مغز پسته درجه یک، عرضه مستقیم آن به فروشگاه ها و آجیل فروشی های مستقر در سطح شهرها و استان هاست. اما از آنجا که این روش بسیار وقت گیر و پر هزینه است، عرضه کنندگان مغز پسته روش خود را تغییر داده و به دنبال راه های دیگر برای توزیع و فروش محصول خود هستند.

یکی از بهترین روش هایی که در این میان مورد توجه واقع شد، روش توزیع غیر حضوری و فروش اینترنتی می باشد. با بکارگیری این شیوه عملکرد، تولید کننده و عرضه کننده، درگیر جابجایی در سطح شهر و کشور نیست و با راه اندازی سایت، و معرفی محصول خود، مشتری یابی می کند.

خریداران هم بدون طی مسافت و با کمترین هزینه و در عین دسترسی کامل به اطلاعات انواع مغز پسته درجه یک، از طریق فروشگاه های اینترنتی، معز پسته درجه یک را با میزان دلخواه مورد نیاز خود را سفارش می دهد و حتی می تواند از مزایای دیگر همچون تخفیفات خرید اینترنتی بهره ببرد. در روش فروش اینترنتی، عرضه کننده محصول این امکان را دارد که بدون هیچ زحمت و محدودیتی به تبلیغ  تمامی محصولات خود بپردازد و همزمان با تمامی خریداران در اقصی نقاط کشور و جهان مرتبط باشد.

عرضه کننده مغز پسته درجه یک

خصوصیات انواع مغز پسته درجه یک

خصوصیات انواع مغز پسته درجه یک

در بازار مغز پسته، هر خریدار و فروشنده ای را که ببینید، می تواند به راحتی و به طور کامل خصوصیات انواع مغز پسته سالم را برای شما شرح دهد. مغز پسته  درجه یک، ناب ترین کالای صادراتی بوده و نه تنها در ایران بلکه در تمامی جهان شناخته شده است. یک سرچ اینترنتی ساده می تواند حقیقت این ادعا را اثبات نماید و مشهور بودن مغز پسته درجه یک را بازگو کند.

مغز پسته، این خشکبار بسیار مرغوب، طبعی گرم و خشک دارد و نوع ایرانی آن از بهترین نمونه های مغز پسته در جهان است‌. رنگ غالب مغز پسته درجه یک سبز بوده و رنگ قرمز خوشرنگی که به رنگ‌ بنفش تمایل دارد، سطح رویی آن را می پوشاند. درشت است و بدون هیچ خوردگی و سالم می باشد. این مغزها با شکسته شدن پسته در دستگاه های پیشرفته بنه شکن به دست می آید و با کمک دستگاه های سورت لیزری، درجه بندی می شود. درشت بودن و سالم بودن و رنگ ناب آنها ملاک انتخاب شان در این دسته بندی است.

طعم و مزه پسته درجه یک بی نظیر است و به هیچ وجه مزه تلخی یا بوی نم ندارد. در عین نرم بودن و تازگی ، خشک و ترد و فاقد رطوبت است. اندازه های پسته کاملا یکدست است و بسته به نوع پسته اش، دراز و کشیده یا اندکی گرد می باشد.

اندازه معمول مغز پسته های درجه یک‌ تا ۱۸ میلی هم می رسد. ارزش غذایی  بسیار بالا ، خواص درمانی و لوکس بودن ان در بین آجیل ها و ارزش صادراتی آن از دیگر خصوصیات مغز پسته درجه یک‌ می باشد.

توزیع عمده مغز پسته درجه یک

توزیع عمده مغز پسته درجه یک

توزیع مغز پسته درجه یک امروزه بسیار آسان تر از گذشته بوده و تولید کننده نیازی ندارد که انرژی  و هزینه گزافی را صرف توزیع و پخش مغز پسته خود نماید. علاوه بر این امکانات کنونی سبب شده توزیع مغز پسته بیشتر به صورت عمده باشد چرا که توزیع عمده  به صرفه تر است. در توزیع عمده به جهت خرید مغز پسته با تناژ بالاتر، قیمت ، خودبخود کاهش می یابد. از طرف دیگر چون نیاز به بسته بندی های معمولی تری دارد، قیمت اضافی بر مغز پسته اختصاص نمی یابد.

مرکز تولید و توزیع مغز پسته درجه یک در کوشا دانه سعی کرده سریع ترین روش توزیع را دنبال نماید و محدودیتی در ارسال محصول خود ندارد. شما در هر کجای ایران و جهان هم که باشید، این شرکت مغز پسته درجه یک را با بالاترین کیفیت به دست شما می رساند.

4

  1. سلام
    من برای روی کار شیرینی از شما مغز پسته درجه یک گلدار خریدم ‌.از کیفیت و طعم خوبی برخوردار بود ‌ . ممنون از شما

  2. سلام من 4 کیلو مغز کال میخاستم برای پخت باقلوا ممنون میشم قیمت و عکس موجودیتون رو برای من بفرستین

  3. سلام و وقت بخیر
    بنده می‌خواهم برای درست کردن شیرینی های صادراتی کارخانه مان از شما مغز پسته درجه یک بخرم.
    چون شیرینی های ما به کشور های خارجه ارسال می‌شوند برای ما و برای مشتریان ما مهم است که مغز پسته درجه یک در پخت شیرینی استفاده شده باشد.
    با تشکر شرکت شیرینی پزی کارا🌹🌹

    • سلام و درود خدمت شما
      بله، مغز پسته درجه یک موجود داریم.
      در واتساپ با ما ارتباط بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.🌹
      شما میتوانید برای صحبت و یا نوشتن قرارداد به یکی از شعبه های دفتر ما تشریف بیارید.🌹
      در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما