عرضه کننده مغز پسته شور قم

مغز پسته شور به دلیل تفت داده و نمکی شدن عطر و طعم خاصی را به خود می گیرد ، بدین ترتیب با ذائقه کودکان و تمامی افراد جور در می آید و یکی از خوشمزه ترین تنقلات محسوب می گیرد .

مرکز فروش پسته در قم عرضه کننده مغز پسته شور نیز می باشد و این محصول را به صورت بسته بندی های تک نفره تا بزرگ و یا به صورت فله و کیلویی عرضه می نماید . پسته شور عرضه شده در این مرکز از بهترین و تازه ترین انواع پسته تولید شده و با چشیدن متوجه تازگی و مرغوبیت آن خواهید شد .

عرضه کننده مغز پسته شور قم

بو دادن پسته در مایکروفر

بو دادن پسته در مایکروفر

 

معمولا پسته ای که برای پذیرایی با آجیل مخلوط می شود به صورت بو داده و نمکی است تا طعم و ظاهر بهتری داشته باشد . بو دادن پسته کار سختی نیست اما باید با ترفند و شرایط خاصی انجام گیرد تا زیاد سوخته نشود و نمک را به خوبی به خود بگیرد .

تولیدکنندگان پسته امر بو دادن پسته را به وسیله دستگاه های مخصوص و با دما و شرایط کنترل شده انجام داده و پسته شور طعم دار مرغوب و با کیفیت را  در اختیار مشتریان قرار می دهند .

اما شاید شما دوست داشته باشید عمل بو دادن پسته خام را در منزل و به صورت خانگی انجام دهید که برای آن روش های گوناگونی وجود دارد .

راحت ترین روش ریختن پسته داخل تابه ای بزرگ و قرار دادن روی حرارت ملایم اجاق گاز می باشد ، پسته باید مرتبا هم زده شود وقتی به میزان مطلوب تفت داده شد مقداری آب نمک و بنابر سلیقه آبلیمو ، زردچوبه یا زعفران نیز به آن افزوده می شود و کاملا هم زده می شود تا جایی که رطوبت آن کاملا از بین برود .

برای بو دادن پسته در مایکرو فر باید پسته را داخل ظرف مخصوص فر ریخته و با آب و نمک و زعفران مخلوط نموده ، داخل فر قرار داد و با حداکثر دمای فر حدود 5 تا 7 دقیقه طول می کشد تا کاملا بو داده شود . در این فاصله باید پسته ها هم زده شوند تا حرارت به طور کامل پخش گردد .

ثبت سفارش پسته شور به صورت عمده

ثبت سفارش پسته شور به صورت عمده

پسته از خوراکی های دارای فیبر می باشد که به معده و دستگاه گوارش برای هضم بهتر غذا کمک می نماید . آنتی اکسیدان های موجود در پسته نیز سطح قند خون را تنظیم نموده ، سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و از بروز سرطان نیز جلوگیری می نمایند .

پسته کالری فراوانی نیز دارد و برای کودکان و نوجوانان انرژی بخش می باشد . با توجه به خواصی که برای پسته بر شمرده شده این تنقلات خوشمزه یکی از میان وعده های مغذی و مقوی در تمامی سنین محسوب می شود .

شما می توانید به راحتی پسته شور که طعم خوشمزه و نمکی آن را همگان می پسندند را تهیه نموده در میان وعده و پذیرایی مهمانی از آن استفاده نموده و از فواید بی شمار آن بهره ببرید .

برای سفارش مغز پسته علاوه بر خرید حضوری ، مراجعه به فروشگاه و مشاهده و لمس پسته مورد نظر از نزدیک برای خرید می توانید به صورت غیر حضوری نیز این کار را انجام دهید .

مرکز فروش پسته شور قم فروش انواع پسته خوشمزه و طعم دار شده را به صورت آنلاین نیز انجام داده و به صورت مجازی می توانید مدل های مختلف این پسته در اندازه و کیفیت متفاوت را مشاهده نموده و از بین آن ها انتخاب نمایید .

دریافت پسته سفارش شده در هر نقطه از کشور که باشید از طریق ارسال پستی انجام می شود و در کمترین زمان ممکن می توانید پسته سفارش داده خود را به صورت عمده یا جزئی درب منزل تحویل بگیرید .

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید مغز پسته شور را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

22

  1. سلام روزتون بخیر
    تشکر میکنم از پاسخگویی سریع و کیفیت عالی محصولاتتون. مغز پسته بود داده ای که برای کره گیری از شما خریدم بسبار عالی بود.

    • سلام
      از اینکه محصولات شرکت مورد رضایت شما هست بسیار خوشحال هستیم و امیدواریم بتوانیم باز هم در خدمت شما باشیم.

  2. سلام خوبیدمغزپسته شورخیلی خوب وخوشمزه اس من خیلی خوشم اومدچندکیلوسفارش دادیم فامیلامونم گفتن اگه شماراضی بودیدماهم سفارش میدیم

  3. سلام اقا خوبیدممنونم که سریع سفارش روتحویل میدیدوپاسخگوییتون عالیه مامغزپسته هاتون رومیخواهیم بفرستیم فنلاند برای خواهرم اینا اونجاقیمتش خیلی بیشترازاین حرف هاس خلاصه که دستتون دردنکنه

  4. سلام حالتون خوبه مابرای ماع رمضان ازتون گرفتیم هنوزاستفاده نکردیم ولی تست که کردیم خیلی خوب بود ان شاالله سال هوبی داشته باشید

  5. سلام و درودمن در بازار قم مغازه دارم چندباری هست که از مغز پسته شما خریداری کردم .مشتریانم بسیار راضی هستن . ممنون از کیفیت و ارسال به موقع شما

  6. سلام علیکم ممنون بابت این پسته شورتون خیلی خوش مزه بو و خیلی هم تازه و با کیفیت بود من برای صادرات سفارش دادم هنوز به دستم نرسیده ولی قبل از این من یک ماه پیش یه پنج کیلویی خریدم برای تست باری خانواده ام بردم برای خواهر و برادرم هم یه کم بردم اونام خوشون اومد وگفتن انشالله ما هم می خریم

    • سلام و احترام خدمت شما سرکار خانم جونقانی عزیز
      در راستای سهولت پاسخگویی به شما لطف بفرمایید روی لینک زیر کلیک کنین و در واتسپ پیام بدین .
      https://wa.me/message/ENT7DXZAIJIOO1
      من و همکارانم در واتسپ در خدمتتون هستیم 

  7. سلام ودورود من مغازه بستنی فروشی دارم چندباری
    هست که ازشما مغز پسته خریداری کردم مثل همیشه خیلی عالی بود ممنون از کیفیت وارسال به موقع شما تشکر از شرکت کوشا دانه

    • سلام و درود خدمت شما دوست عزیز جناب شعبانی گرامی
      از اینکه محصول ما مورد قبول شما بوده بسیار خرسندیم و برای سفارشات بعدی هم در خدمت هستیم.

      https://wa.me/989137422898

      https://wa.me/989134482368

      لطفا کلیک کنید همکاران ما باز هم در سریعترین زمان ممکن در وات ساپ پاسخگوی شما خواهند بود.

  8. سلام ودورود من ازشما مغز پسته خریداری کردم برای
    خانوادم فرستادم خیلی راضی بودن از این محصول بینظیرتون بازهم هم سفارش میدم واقعا خیلی عالی بود

    • سلام و درود خدمت شما
      از اینکه محصول مغز پسته ما مورد قبول شما بوده بسیار خرسندیم و برای سفارشات بعدی هم در خدمت هستیم. همانطور که میدانید مغز پسته موجود در بازار انواع مختلفی دارد که دوباره میتوانید با واحد مشاوره ما تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را در این خصوص را جویا شوید.

  9. سلام من برای اجیل از شما مغز پسته تهیه کردم بسیار عالی و با کیفیت بود مرسی از مشتری مداری شما و احترام به سلیقه مشتری هایتان

  10. سلام روزتون بخیر ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت من از شما مغز پسته ی شور تهیه ی کردم و برای اقوامم در شهرستان فرستادم الان که به دسته شون رسید به من زنگ زدن و گفتن از محصول شما خیلی راضی هستند

  11. سلام
    مرسی بابت ارسال پسته های بو داده ای که برایمان ارسال کردین خیلی طعم خوبی داشتند

  12. سلام و خداقوت عصرتون بخیر.
    مطالب و توضیحات درباره طرز تهیه پسته بوداده را خواندم و برای بنده جالب بود که چطور با مایکروفر می توانیم پسته بو داده تهیه و تولید کرد. با سپاس و تشکر فراوان از پرسنل کوشا دانه

  13. سلام
    این نمونه مغز پسته بسیار زیبا و خوشمزه است، نمکی کردن این محصول باعث می‌شود که از آلودگی پاک شود.
    ما مغز پسته شور را در بیترین مغازه میگزاریم تا مشتریان آن را ببینند، بخرند و استفاده کنند.
    ممنون مجموعه خوبتون🙏🏻🌹

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای علیزاده
      ما خوشحال هستیم که شما از محصولات ما رضایت دارید.🌹
      برای سفارشات بعدی در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما