فروشنده معتبر مغز پسته بنه شیراز

شرکت ما با سابقه درخشان در امر توزیع پسته فروشنده انواع مغز پسته بنه شیراز به صورت عمده و جزئی می باشد . بنه های شیراز با دارا بودن مغز های شیرین و درشت جایگاه ویژه ای در بین بنه های تولیدی کشور دارند .

شما با اطمینان کامل می توانید خرید مغز پسته بنه شیراز را به صورت اینترنتی از فروشگاه آنلاین ما انجام دهید و هر میزان پسته از هر منطقه ای از کشور را سفارش داده و در طی چند روز کاری آن را برای عرضه به صورت خرده فروشی تحویل بگیرید .

فروشنده معتبر مغز پسته بنه شیراز

نگهداری مغز پسته تازه در فریزر

نگهداری مغز پسته تازه در فریزر

پسته یکی از انواع تنقلات و آجیل های خوشمزه می باشد که در انواع مختلفی در بازار موجود می باشد ، برای نگهداری پسته باید بسیار دقت نمود تا کپک نزده و خراب نشود. در کارخانجات پس از فراوری پسته آن را در سرد خانه نگهداری می نمایند . رطوبت و گرما دو عامل فاسد شدن مغز پسته می شود بنابراین رطوبت پسته باید کاملا گرفته شود و به طریقه های مختلف خشک شود تا زمینه خرابی نداشته باشد .

برای نگهدارای طولانی مدت پسته بهتر است به صورت کامل و با پوست و داخل ظرف در بسته نگهداری شود . خنک و تاریک بودن نیز از شرایط اصلی مکان نگهداری می باشد. در منازل یخچال جای مناسبی برای نگهداری پسته می باشد و حتی تا یک سال می توان پسته را با حفظ کیفیت نگهداری کرد ، ضمن آن که در یخچال پسته از شر حشرات ریز در امان می ماند .

برخی افراد مایل هستند در تمامی سال پسته تازه داشته باشند و آن را مصرف کنند و خشک کردن پسته را کاری جالب نمی دانند ، این گونه افراد می توانند پسته تازه را قبل از خشک کردن درون کیسه های پلاستیکی یا ظرف های سربسته ریخته و در فریزر قرار دهند ، پسته منجمد شده را کمی قبل از مصرف بیرون آورده و در دمای محیط قرار دهند ، بدین ترتیب همیشه پسته تازه برای خوراک آماده است .

این روش های نگهداری برای تمامی انواع پسته و بنه مناسب می باشد .

قیمت بدون واسطه هر کیلو مغز بنه

قیمت بدون واسطه هر کیلو مغز بنه

بنه یکی از انواع پسته ارگانیک و کوهی می باشد که از درخت های بلند و بیشتر در مناطق کوهستانی چیده می شود . شکل پسته کوهی دانه های ریز کروی به رنگ های مختلف سبز ، قرمز ، قهوه ای و خاکستری می باشد . با توجه به خواص فراوان و وجود ویتامین و پروتئین های فراوان در مغز بنه طرفداران بسیاری دارد .

یکی از انواع مغز پسته بنه مرغوب در کشور ما مغز بنه شیراز می باشد که در این شهر مراکز بزرگی وجود دارد که این نوع مغز بنه را به صورت عمده و با قیمت بسیار مناسب عرضه می نمایند .

فروشگاه های عرضه مستقیم و بدون واسطه بنه شیراز آن را با قیمت ارزان ارائه می دهند اما بنه شیراز خود نیز دارای انواع و کیفیت های مختلف می باشد از این رو قیمت تعیین شده برای آن نیز یکسان نیست . به طور متوسط هر کیلو بنه شیراز در بازار فروش محصولات به قیمت هر کیلو 200 هزار تومان به فروش می رسد .

قیمت مغز بنه شیراز بر اساس نوع و کیفیت ، بسته بندی و یا فله بودن ، فصل خرید ، میزان عرضه و تقاضا در بازار متفاوت بوده و می توانید قیمت به روز و دقیق این محصول را از طریق شماره تلفن های درج شده در سایت استعلام نمایید . در صورت تمایل به خرید می توانید آن را تلفنی یا آنلاین سفارش دهید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید مغز پسته بنه را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

22

  1. سلام و درود وتبریک سال جدید امیدوارم که سال خوبی داشته باشید و با تشکر از مغز پسته و بنه ها تون خیلی خوب بود دستتون درد نکنه

  2. سلام وعرض ادب واحترام خیلی مغزپسته هاتون خوب بودن وبه موقع هم بدستمون رسیدقیمت هاتونم خوبه یعنی من جای دیگه دیدم بیشتربود

  3. با سلام و ادب و تبریک سال نو می خواستم از شرکت کوشا دانه تشکر کنم اجناس خریداری شده عالی د به موقع رسید

  4. سلام سال نوتون مبارک ازشما و دقیق بودنتون کمال تشکر را دارم و امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید

  5. سلام ما توی یه مهمانی از خاصیت های این محصول مغز بنه آشنا شدیم و بعدا به شرکت شما سفارش دادیم و خدا رو شکر خیلی عالی بود .

  6. سلام خوبین من برای مصرف خودم گرفتم که هر روز پسته تازه استفاده کنم و خیلی دوست دارم وپسته های شما خوب بود ممنون.

  7. با عرض سلام سال نورا تبریک می گم محصولتون خیلی خوب من توی باقلوا خوردم خیلی خوشمزه بود دستتون درد نکنه برای فامیل ها هم سفارش دادم .

  8. سلام حالتون خوب من برای اقوام خارج کشور سفارش دادم خیلی تعریف کردند بخاطر همین برای خودم هم گرفتم عالی بود. متشکرم

  9. شبتون بخیر مابنه های شماروبرای قنادیمون میگیریم چندبارازتون سفارش گرفتیم خیلی خوب بوده برای شیرینی هامون همه فکرکردن همون پسته اس ازبس مزه اش خوبه دست مریزاد

  10. سلام وقتتان بخیر
    با من از پسته کوهی که برامون ارسال کردید راضی بودیم و شیرینی ها و غذا های خیلی خوشمزه ای میشه با بنه یا پسته کوهی درست کرد

  11. سلام روز بخیر خدمت پرسنل کوشا دانه.
    سفارشات بنه و پسته کوهی که داده بودم به دستم رسید کیفیت عالی داشت راحت می توانیم برای باقلوا و انواع شیرینی ها و کیک ها استفاده کرد هم طعم هم شکل خوبی به شیرینی ها و باقلوها می‌دهد.
    در ضمن بابت قیمت مناسبی که به من داده اید ممنون و سپاسگزارم

  12. سلام
    من اول نمی‌دانستم مغز بنه چیست اما وقتی که سفارش دادم رسید به دستم خوردم خیلی خوشم آمد، الان بچه هایم مرتب مغز بنه می‌خورند.
    الان من مرتب سفارش میدهم و بسته بندی می‌کنم و آنها را به همسایه ها و مغازه ها میفروشم.

    • سلام و درود خدمت شما خانم آباده
      ما خوشحال هستیم که شما از محصولات ما رضایت دارید.🌹
      برای سفارشات بعدی در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما