فروش استثنایی مغز پسته دهان بسته

یکی از ازران ترین انواع مغز پسته موجود در بازار مغز پسته دهان بسته می باشد ، چرا که دارای کیفیت و اندازه مغز های پسته خندان نمی باشد . این مغز ها جهت استفاده در مصارف خوراکی ، بستنی سازی یا تهیه شیرینی های مخصوص و گز استفاده می گردند.

در فروشگاه ما فروش استثنایی مغز پسته دهان بسته با نازلترین قیمت صورت می گیرد و این نوع مغز در تناژ بالا موجود می باشد . برای خرید عمده یا جزئی می توانید به صورت حضوری یا آنلاین مراجعه نموده و ثبت سفارش را انجام دهید.

فروش استثنایی مغز پسته دهان بسته

علت دهان بسته شدن پسته

علت دهان بسته شدن پسته

معمولا انواع پسته بر روی درخت و وقتی کاملا رسیدن و آماده برداشت می گردد پوسته سخت آن شکاف برداشته و قسمتی از مغز نمایان می گردد که به اصطلاح به آن پسته خندان می گویند . اما در تمامی انواع پسته گاهی اتفاق می افتد که پسته به صورت دهان بسته باقی می ماند که به دلیل شرایط کشت نامناسب مانند خاک ، آب و هوای نامناسب یا بی موقع برداشت کردن آن می باشد .

علت بسته بودن دهان پسته ممکن است به این سبب باشد که مغز داخل آن رشد کافی نکرده تا به دیواره پوسته فشار آورده و سبب ایجاد ترک بر روی آن بشود .

بنابراین پسته های دهان بسته را باید به روش های مختلف خندان نمود تا بتوان آن ها را قیمت گذاری و در بازار عرضه کرد .

آب خندان کردن یکی از روش های خندان کردن پسته دهان بسته می باشد به این صورت که مدت 24 ساعت پسته را در آب سرد قرار می دهند تا پسته خندان شود و سپس آن را در دستگاه خشک کن قرار می دهند .

برعکس این امر برای خندان کردن نیز اتفاق می افتد بدین صورت که ابتدا پسته را حرارت داده و سپس داخل آب سرد قرار می دهند تا با سرد و گرم شدن عمل شکستن و ایجاد شکاف داخل پوسته انجام گیرد .

گاهی نیز پسته ها با وسیله ضربات چکش یا دستگاه شکسته شده و مغز آن ها برای مصارف مختلف تولیدی و کارگاهی مورد استفاده قرار می گیرد . قیمت گذاری پسته دهان بسته با شکستن مقداری از آن و میزان مغز به دست آمده صورت می گیرد .

خرید مغز پسته از تولید کننده معتبر

خرید مغز پسته از تولید کننده معتبر

مغز پسته تولیدی در ایران در انواع مختلف احمد اقایی ، کله قوچی ، اکبری و ممتاز می باشد که هر کدام نیز دارای کیفیت های متعددی می باشد که با قیمت های متفاوتی عرضه می گردد  . انواع ارزانتر مغز پسته برای مصارف در آشپزی یا کارگاه های تولیدی شامل مغز پسته دندانه، گندمی یا مغز پسته دهان بسته می باشند که به دلیل قیمت پایین تر برای مصارف عمده مناسب می باشند .

برای خرید مغز پسته در مدل های مختلف باید به مراکز معتبر فروش مراجعه شود و برای خرید مستقیم و حذف واسطه ها خرید از تولید کننده پسته پیشنهاد می گردد.

مراکز تولید و فروش پسته به صورت مجازی نیز فعالیت می کنند و از طریق اینترنت می توان به آن ها دستیابی داشت . انواع پسته و مغز را مشاهده نموده و با گرفتن مشاوره و اطلاع از قیمت روز بهترین نوع پسته مورد نیاز را سفارش داده و توسط ارسال پستی آن را دریافت نمود .

شرکت ما به عنوان یکی از مراکز فروش و تامین کننده معتبر پسته انواع پسته را به صورت مستقیم از تولیدی و با قیمت مناسب آماده عرضه نموده و به آسانی در دسترس می باشد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید مغز پسته دهان بسته را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

18

  1. سلام و خسته نباشید، نحوه خرید از سایت خودتان رو می فرمایید که چگونه هست؟ ممنون از پاسخگویی شما

  2. سلام
    ممنونم از کیفیت عالی محصولاتتون من برای آجیل چهارمغز از مغز پسته دهن بست شکن شما تهییه کردم .بسیار عالی بود .

  3. سلام وقتتون بخیردستتون دردنکنه محصولاتون خیلی خوبه ماازاین به بعدازشمامیگیریم فقط لطف کنیدسرقیمت باهامون مداراکنیدتابتونیم مقداربیشتری بخریم یاعلی

  4. سلام من مقاله شما را مطالعه کردم اطلاعات دقیق و کاملی داشت ممنون از شما لطفاً من رو برای خرید از سایت راهنمایی کنید سپاسگزارم

  5. سلام و اوقات به کام
    من نمونه ای که گرفتم از این محصول واقعا رضایت بخش بود و گفته بودید از باری ک من نمونه گرفتم ۲۷۰ ۸۰ کیلو باقی مونده من همشو میخاستم ممنون میشم زودتر‌کاراشو اوکی کنین بفرستید برام خدا به کسب و کارتون برکت بده

  6. سلام و درود
    مغز پسته بون افلا نیاز داشتم که با مشاوره کارشناسان شما متوجه شدم باید مغزپسته دهن بست بخرم و بعد به صورت دستی بشکنیم واقعاز ازشما و تیم حرف ای شما سپاگذارم که این اطلاعات قیق و کاربردی را در اختیار من قرار دادن
    به امید رونق اقتصادی و صادرلت بیشتر و همکاری بیشتر با مجموعه کوشا دانه

  7. سلام وقتتون بخیر
    من باتوجه به مقالات شما تصمیم دارم از شما مقداری بنه بخرم ممنون میشم راهنمایی کنین

  8. سلام
    ممنون از مغز پسته احمد آقایی و پسته دندانه که برامون ارسال کردید خیلی خوشمزه و خوش طعم بودند واقعا از محصولاتتان راضی بودم

  9. سلام
    ممنون از مغز پسته احمد آقایی خوش طعم بودند واقعا از محصولاتتان راضی بودم

  10. سلام
    ممنون از مغز پسته احمد آقایی خوش طعم بودند واقعا از محصولاتتان راضی بودم ودوست دارم دوباره سفارش زیاد بدهم جون بچهام خیلی دوست داشتند

  11. با سلام و خسته نباشید.
    سفارشات ۱۰۰ کیلو پسته احمد آقایی زودتر آنچه که فکرشو می کردم به دستم رسید. سپاس از سرعت ارسال و کیفیت محصول‌.

  12. سلام
    من برای این که اداره بهداشت به من گیر ندهد و مانع کار من نشود از مغز پسته دهان بسته استفاده میکنم.
    مغز پسته دهان بسته چون در پسته دهان بسته بوده است محفوظ و در بسته بوده است هیچ افلاتوکسین ندارد که یعنی محصول بدون آلودگی و میکروب هست.
    ما معمولا این نمونه از مغز پسته را پودر و خلال می‌کنیم و آن را برای مصارف شیرینی پزی استفاده می‌کنیم.
    ممنون بابت محصولات خوبتون🌹

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای یگانه
      ما خوشحال هستیم که شما از محصولات ما رضایت دارید.🌹
      برای سفارشات بعدی در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما