فروش عمده ونوشک اصل

ونوشک (کلخنگ) نام دیگر درخت بنه به زبان کردی می باشد. بنه، از سرده پسته کوهی می باشد که از جمله گیاهان دارویی به حساب می آید. امروزه در برخی مناطق، از ونوشک برای تهیه ترشی، و خوشبو کردن دوغ استفاده می شود. از جمله خواص درمانی ونوشک، درمان ناراحتی های گوارشی می باشد. در برخی از مناطق کشور، از جمله کردستان و کرمانشاه که رویش ونوشک بسیار زیاد است، فروش آن نیز رواج دارد و حتی به سایر استان ها نیز فرستاده می شود. اگرچه در سایر مناطق نیز رشد درخت بنه مشاهده می شود اما اگر به دنبال تهیه ونوشک با عطر و خواص ویژه ای هستید، ونوشک اصل کردستان و کرمانشاه، بهترین گزینه هستند.فروش عمده ونوشک اصل

نحوه کار کردن با ونوشک اصل

نحوه کار کردن با ونوشک اصل  ونوشک گیاهی با میوه های کوچک سبز تیره و تقریبا ترش مزه است که پس از چیدن آن، طی مراحل زیاد و تخصصی، مغز آن را جدا می کنند. این مغز ها پس از مزه دار شدن توسط چاشنی هایی که اغلب همان نمک است، قابل مصرف شده و وارد بازار می شوند. البته بنه هایی که با پوست سخت شان وارد بازار می شوند، اغلب مستقیما پس از چیده شدن توسط کاسبان، وارد بازار می شوند که جدا کردن پوست آن برای خریدار، موجب زحمت زیادی می شود. افراد محلی کردستان، از بنه برای تهیه آش بنه استفاده می کنند که بسیار خوشمزه است اما ممکن است با هر مزاجی سازگار نباشد. طبیعت بنه گرم و قاعده آور است و استفاده از آن، به خانم های باردار توصیه نمی شود و باید با پزشک مشورت کرد.  نوع نارس ونوشک که  به صورت خام و بدون نیاز به جدا شدن پوست، خورده می شود، در گویش محلی به بنه شه یا بنه چه معروف است که در مناطق غیرمحلی کردستان، به عنوان یک خوراکی خوشمزه با نمک، خورده می شود. اغلب در دوغ نیز از بنه شه استفاده می شود.

چند دلیل برای استفاده از ونوشک اصل

چند دلیل برای استفاده از ونوشک اصل همان طور که گفته شد، ونوشک نوعی گیاه دارویی به حساب می آید که با استناد به کتاب گیاهان دارویی، برای التیام مشکلات گوارشی بسیار موثر است. از جمله درمان یبوست که خاطر افراد زیادی را آشفته کرده است. اغلب افراد بدون آگاهی از خواص کلخنگ از آن برای خوشبو کردن دوغ یا تهیه ترشی استفاده می کنند. اما باید بگویم که این گیاه اثرات شگرفی دارد که دلایل محکمی برای توصیه استفاده از آن به حساب می آید. از دیگر خواص ونوشک، تاثیر آن بر روی استخوان است و از پوکی استخوان جلوگیری می کند، حاوی ویتامین های A,B و D بوده که برای تقویت اعصاب بسیار مفید است. در صنایع مختلفی مانند صنعت تهیه روغن و صنعت داروسازی، استفاده از مغز ونوشک به وفور دیده می شود. برای رفع کم خونی توصیه می شود که در غذا های محلی بجای گردو از بنه استفاده شود.

ونوشک اصل در کجا به فروش میرسد

ونوشک اصل در کجا به فروش میرسد اگر به دنبال ونوشک اصل کردستان هستید، باید از مراکز معتبری که با تولیدی های تهیه و فرآوری این محصول در کردستان در ارتباط هستند، خرید کنید. ونوشک کردستان، به مراکز پخش وارد می شود و از آن جا به دست مشتریان می رسد. از آن جا که فروش ونوشک در بازار اغلب استان ها صورت می گیرد، شناخت نوع اصل آن کار هر کسی نمی باشد و برای هرکسی امکان رفتن به کردستان برای تهیه ی مقداری ونوشک نیست بنابراین بهترین گزینه برای خرید ونوشک اصل سایت های اینترنتی معتبری می باشند که یا با مراکز پخش همکاری می کنند یا مستقیما به مراکز پخش تعلق دارند. خرید از این سایت ها سبب صرفه جویی در زمان و هزینه ها می شود و در مقابل، محصول اصل را به دست مشتری می رساند. مثلا در برخی شهر ها، مراکز معتبر و قابل اطمینانی هستند که از از عمده فروش ونوشک در این سایت ها، بنه تهیه می کنند و محصول قابل اطمینان را به دست مشتری می رسانند.

3

  1. سلام وقتتون بخیر
    من برای تهیه داروی گیاهی 15 کیلو ونوشک 10 کیلو بنه سبز میخاستم ممنون میشم شماره کارت برایم بفرستید تا زود تر بفرستید بارها ر بیاد

  2. سلام
    توضیحات پزشکی در مورد ونوشک عبارت اند از:
    ونوشک نوعی گیاه دارویی به حساب می آید که با استناد به کتاب گیاهان دارویی، برای التیام مشکلات گوارشی بسیار موثر است، عمر پوست بدن را بالا میبرد و باعث می‌شود که حافظه آدم قوی‌تر بشود.
    ممنون و مچکرم از توضیحاتان🙏🏻

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما