فروش مغز پسته دوپوست

مغز پسته دوپوست از جمله انواع مغز پسته با درجه اعلا می باشد که روند فرآوری خاصی را پشت سر می‌گذارد. اکثراً  از پسته خام مرغوب دهن بست تولید می‌شود.  بیشتر مصرف این مغز پسته دو پوست در خارج از کشور می باشد و فروش مغز پسته دو پوست به دلیل قیمت افزایش یافته آن در مراحل فرآوری کمتر اتفاق می‌افتد و در کشور عزیزمان تنها خریداران خواصی از این محصول ارزشمند استفاده می کنند.

مرحله فرآوری که برای به دست آمدن این محصول پشت سر گذارده می‌شود به شرح زیر است: مغز پسته ی کامل و دهن بست اکثراً از پسته های کاملاً سبز گرفته می‌شود در آب گرم قرار داده می شوند. این آب باعث نمایان شدن پوشش نازک و سفید رنگ روی مغز پسته می‌شود و این پوشش در مرحله بعد به عنوان پوست دوم پسته از آن جدا سازی و کنده می‌شود.

و در آخر مغز پسته دوپوست که بیشتر به صورت خام  عرضه می گردد محصول نهایی با کیفیتی خواهد بود.  در این مرحله وزن پسته به دلیل خشک شدن ۱۰ تا ۲۰ درصد کم می شود که همین عامل باعث افزایش قیمت تمام شده محصول خواهد شد. این محصول بی نظیر که بیشتر آن عرضه به بازارهای خارجی و صادرات آن به تمامی کشورهای شناخته شده انجام می پذیرد به صورت کاملاً بهداشتی و دارای بسته بندی مناسب و بدون مواد افزودنی اضافه می باشد تا مصرف کننده آن با خیالی آسوده اقدام به خرید این محصول نماید.

فروش مغز پسته دوپوست

معز پسته دو پوست شده چه خصوصیتی دارد

معز پسته دو پوست شده چه خصوصیتی دارد

مغز پسته دو پوست به دلیل روش فرآوری آن یک خصوصیت بارز دارد که آن داشتن پوشش نازک که این پوشش یا پوسته نازک چربی تشکیل شده  مغز می باشد به همین دلیل است  که تا ۲۰ درصد بعد از خشک شدن مغز در این مرحله از وزن پسته می کاهد و کلسترول پسته را کاهش چشمگیری می دهد.

با توجه به خصوصیات مغز پسته  دو پوست این محصول  در گریدهای گوناگونی دسته بندی می شود که نوع اس یا  سوپر این محصول در رتبه اول قرار دارد و رنگی بسیار تیره و سبزی را داراست. این محصول را بیشتر به خارج از کشور صادر می‌کند و اروپاییان از جمله کشورهای ایتالیا, اسپانیا,پرتغال, ترکیه طرفداران این مغز پسته هستند.

فروش پسته دو پوست در تمامی گرید های موجود به صورت پک های کامل انجام می پذیرد. هر کدام از گریدها خصوصیات مورد نظر خود را دارا هستند که به ترتیب می‌توان از گرید A که بعد از نوعS آن است نام برد که دارای رنگ سبز تیره است هم داخل کشور هم برای صادرات مورد پسند واقع گردیده است.

بعدی گرید Bنام دارد که این نوع دارای رنگ سبز قابل قبولی است و کمتر به صورت جداگانه به فروش می رسد. گرید C رنگی سبز ما بین گرید B,D را دارد که خریداران این محصول بیشتر برای مخلوط کردن این گرید با دیگر گریدها استفاده می‌کنند. گریدهایF و Gرنگی مابین زرد و سبز را دارا هستند و به صورت پک کامل با دیگر گریدها به فروش می رسند.

قیمت مغز پسته دوپوست

قیمت مغز پسته دوپوست

قیمت مغز پسته در اکثر شرکت های تولیدی در این زمینه رنج  ها و رتبه های یکسانی دارد. تفاوت قیمتی در مغز پسته  دوپوست به نوع پسته ای که این مغز  از آن گرفته شده برمیگردد. پسته کال یا نارس و مغز گندمی دو مورد از انواع پسته  هستند که به مغز پسته دو پوست اختصاص پیدا می‌کنند اما این نوع شامل تمامی این رقم نمی‌شوند. بلکه ارقام دیگر پسته نیز در این روند دخیل هستند. قیمت معز پسته دوپوست نسبت  به تمامی انواع و ارقام پسته  بالاتر است چرا که این نوع از مغز پسته کیفیت بالاتری را دارد.

ذکر این نکته که این محصول به دلیل قیمت افزایش یافته خود در بازارهای داخلی استقبال چندانی ندارد  لیکن با مخلوط گریدهای مختلف با هم در این محصول می‌توان به نتیجه مطلوب رسید. همین نکته باعث شده فروشندگان مغز پسته تمامی گریدها یا گریدهای مختلف را با هم در یک پک جداگانه عرضه دارند تا همقیمتی متعادل تر داشته باشد و هم خریداران بسیاری, تمایل به خرید این است نشان دهند.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید مغز پسته دوپوست شده را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

5

  1. سلام وقتتون بخیر
    مغز پسته گریدبرای باقلوا مناسبه؟ و قیمتش به چه صورته؟ممنون میشم راهنماییم کنید

  2. سلا خسته نباشید
    من برای تهیه کالباس خانگی و نوعی استغال افرینی خانگی از شما مغز پسته دو پوست شده تهیه میکنم خدا خیرتان دهد که محصولی با این کیفیت برای مشتریانتان تهیه میکنید

  3. سلام
    ما قبلا خودمان مغز پسته دو پوست را درست می کرده ولی زرد و گاهی وقتا ها شکسته می شد.
    برای درست کردن مغز پسته دو پوست هم نیازمند تجهیزات بودیم و هم تجربه می خواستیم.
    در اینترنت سرچ کردیم و به کو شادانه رسیدیم، از آنها خرید کردیم و مغز پسته دو پوست شان عالی بود.
    ممنون بابت لطف و زحماتتون🌹🌹

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای بابایی
      ما خوشحال هستیم که شما از محصولات ما رضایت دارید.🌹
      برای سفارشات بعدی در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما