قیمت مغز پسته دو پوست دامغان

قیمت مغز پسته دو پوست دامغان بر اساس نوع آن و به گرید های مختلفی که تقسیم می شود تعیین می گردد ، مغز پسته های دو پوست بسیار سبز دامغان از مرغوبت ترین انواع مغز پسته دو پوست می باشند که با قیمت نسبتا گرانی عرضه می گردند. برای خرید مغز پسته دامغان می توانید به فروشگاه ما که به دو صورت مجازی و حضوری فعالیت فروش خود را انجام می دهد مراجعه نمایید.

برای سفارش آنلاین می توانید به صورت تلفنی هماهنگ نموده یا میزان مغز پسته مورد نیاز را به سبد خرید خود اضافه نمایید.

قیمت مغز پسته دو پوست دامغان

پسته دو پوست به چه پسته ای گفته می شود ؟

پسته دو پوست به چه پسته ای گفته می شود ؟

پسته در بازار فروش به انواع مختلفی تقسیم شده و به شکل های گوناگون عرضه می گردد از جمله شکل های عرضه پسته پسته خندان ، پسته شور ، مغز پسته ، پسته دو پوست ، خلال پسته و پودر پسته می باشد.

پسته دو پوست خالص ترین نوع مغز پسته است که پوست رویی نازک آن نیز گرفته شده و مغز سبز پسته کاملا پدیدار و مشخص است . مغز پسته دو پوست بر اساس کیفیت و میزان رنگ سبزی که دارد به درجه های مختلف A ، B  ،C  و غیره تقسیم می شوند . بر حسب همین درجه بندی نیز قیمت روی مغز پسته گذاشته می شود.

از مغز پسته دو پوست برای مصارف تزئینی خوراکی ها مانند تزئین روی سوهان یا داخل کالباس و ژامبون استفاده می گردد ، بنابراین این کارخانه و کارگاه های از مشتریان خرید عمده پسته دو پوست می باشند . مغز پسته دو پوست با توجه به کاربرد های فراوان از انواع پرطرفدار پسته می باشد.

مغز پسته دو پوست به دلیل فاقد پوست بودن آماده استفاده می باشد و وزنی که برای آن تعیین می گردد وزن خالص پسته است از این رو قیمت آن نیز بالاتر است. پسته دو پوست را می توان از هر کدام انواع پوسته موجود در بازار مانند پسته فندقی ، پسته اکبری ، پسته احمد آقایی و غیره تولید نمود که شکل و رنگ این پسته ها با هم متفاوت بوده و در قیمت و کیفیت مغز پسته دو پوست تاثیر می گذارد .

فروش پسته دو پوست گرید A

فروش پسته دو پوست گرید A

فروش پسته دو پوست گرید A با قیمت مناسب این فرصت را برای تجار گرامی به وجود آورده است که بتوانند انواع پسته های دو پوست مرغوب را با قیمت مناسب تهیه نموده و برای صادرات آماده نمایند .

پسته های سبز دو پوست با توجه به ظاهر زیبا و رنگ سبز درخشنده ای که دارند بازار فروش داغی در داخل و خارج از کشور دارند و اکثر کشور ها این محصول را برای کارخانه ها و کارگاه های مختلف شیرینی پزی و کیک پزی خود خریدار می باشند .

قیمت پسته دامغان در انواع مختلف و مخصوصا پسته دو پوست نسبت به کیفیت بالایی که دارد بسیار ارزان و مناسب بوده و از انواع پر طرفدار پسته می باشند ، به دلیل رنگ سبز تیره این نوع پسته در رده A قرار گرفته و از انوع پسته مناسب برای صادرات می باشد .

خرید مغز پسته دامغان به صورت فله و عمده میسر می باشد و می توانید آن را در بسته بندی های دلخواه برای عرضه و خرده فروشی در داخل یا صادرات به خارج از کشور آماده نمایید .

قیمت مغز پسته ارائه شده بر اساس حجم خرید نیز متغیر است و مقادیر بالا و عمده پسته به قیمت زیر بازار ارائه می گردد . جهت سفارش محصول پسته دامغان می توانید به شماره تلفن های درج شده شرکت تماس حاصل نمایید .

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

4

  1. سلام وقتتون بخیر این پسته گرید دوپوست شده همون پسته کال دوپوست شده هست؟ و هزینه این نوع مغز پسته با مغز کال معمولی چقدر فرق داره

  2. سلام
    در کارگاه من از این نوع مغز کره سبز درجه یک می گیریم و آن را به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می کنم.
    اگر امکان دارد با ما همکاری داشته باشید.🌹🌹

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای آراسته
      در واتساپ با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و سفارشتان را ثبت کنید.🌹
      شما میتوانید برای صحبت و یا نوشتن قرارداد به یکی از شعبه های دفتر ما تشریف بیارید.🌹
      در خدمت شما هستیم.🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما