قیمت مغز پسته کال مرغوب

قیمت مغز پسته کال مرغوب بر اساس پسته کالک مشخص می شود. یعنی صد گرم پسته‌ کالک را جدا کرده و مغز ان را جدا می نمایند. مغزهای بدست امده را وزن می کنند و بر اساس این وزن ب ای پسته‌کالک قیمت تعیین می شود. بالاترین قیمت پسته کالک مربوط به رقمی است که مغز ان بالاتر از بیست و پنج گرم باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

این قیمت گذاری توسط اتحادیه آجیل و خشکبار تعیین می شود و این کارشناسان مجموعه هستند که این مبنا را به اجرا در می اورند.

ناگفته‌ نماند که فاکتورها و عوامل دیگر نیز در قیمت گذاری دخیل خواهند بود. از جمله درجه رنگ مغز پسته کال به دست آمده، این عامل مهمترین و موثرترین فاکتور در قیمت گذاری مغز پسته کال مرغوب خواهد بود. هزینه های تولید، نوع بسته بندی، نوسانات بازار، نوع فروش و..‌ همه و همه باید در قیمت گذاری لحاظ شود تا تولیدکننده و فروشنده زیان نبیند.

قیمت مغز پسته کال مرغوب

مشخصات مغز پسته کال

مشخصات مغز پسته کال

در بیان‌ مشخصات مغز پسته کال به طور خلاصه می توان به چند مورد، اشاره کرد. اول همان رنگ سبزش است. این رنگ سبز بسیار منحصر به فرد است و هیچ لکه سرخ و یا قهوه ای و حتی زرد در روی ان دیده نمی شود. سبز بودن رنگ مغز پسته‌کال به قدری اهمیت دارد که لازم است قبل از بسته بندی، تمام مغزها با نهایت دقت و توسط دستگاه های لیزری به لحاظ درجه رنگ‌ سبز تفکیک شوند. این تفکیک رنگ تا ۸ درجه می تواند ادامه داشته باشد.

قیمت بالا، همانطور که اشاره شد این پسته به دلیل رنگی که دارد و نهایت دقتی که در فراوری آن اعمال میگردد، از گرانبهاترین مغزهای پسته به شمار می رود. سالم بودن و نداشتن خوردگی در مغز پسته کال مرغوب هم مشخصه دیگر این‌کالای صادراتی ست. مغز پسته کال به سه درجه خرد شده، لپه و سالم تقسیم می شود که نوع اخر مدنظر ماست و توسط دستگاه سورت جداسازی شده است.

تازگی از ویژگی های اصلی دیگر این نوع مغز است. طعم و عطر دلکش مشخصه دیگری مغز پسته کال است. این تازگی و عطر و طعم، علاوه بر سال برداشت، مرهون برداشت زود هنگام آن است. مغز پسته کال از بهترین مغز پسته های تولید شده می باشد چرا که ناب ترین و زیباترین و یکدست ترین رنگ سبز پسته متعلق به این نوع می باشد.

یکدستی رنگ پسته کال به حدی شهره خریداران و مصرف کنندگان است که می توان آن را جز رده های اول صادرات و گران ترین ارقام مغز پسته دانست. مغز پسته کال از دیگر انواع پسته زودتر چیده می شود. مدت زمان برداشت آن بسیار کوتاه است و نهایتا دو هفته برای برداشت این محصول زمان اختصاص داده می شود.

این مغز پسته برای اینکه رنگ سبز زبانزدش را بدست بیاورید، دو پوسته می شود. یعنی علا ه بر پوست استخوانی با کمک اب جوشیده شده و دستگاه های پیشرفته، پوست رویی مغز را می گیرند تا مبادا رنگ صورتی مغز در میان رنگ سبز پسته خودنمایی کند.

خرید مغز پسته کال مرغوب

خرید مغز پسته کال مرغوب

خرید مغز پسته کال مرغوب در تمام مراکز عرضه آجیل و خشکبار ممکن می باشد. کافی ست به سطح شهر بروید و از فروشندگان آجیل آن را درخواست نمایید. در کنار این روش، راهکار دیگری برای خرید مغز پسته کال وجود دارد. کافی ست با اتصال به اینترنت، به دنیای مجازی سرک بکشید و مراکز فروش را در انجا جستجو نمایید. خواهید دید مراکز فروش بسیار زیادی در این فضا حضور دارند و آماده ارائه خدمات به مشتریان خود هستند.

از طریق این مراکز شما می توانید هر مقدار که مغز پسته کال نیاز دارید، خریداری نمایید بدون انکه زمان خود را صرف رفت و امد بیهوده در سطح شهر نمایید و یا درگیر ترافیک و خستگی آن شوید.
در خرید از طریق سایت ها، به واسطه ارتباط با تولیدکننده و فروش مستقیم، قیمت ها نیز پایین تر ارزیابی می شود و این یعنی یک سود بی سابقه ب ای خریدار.

برای تجربه این خرید پرسود می توانید درخواست خود را از طریق سایت کوشادانه ثبت نمایید و بی هیچ دغدغه ای منتظر تحویل سفارش خود باشید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

9

  1. سلام اوقات بخیر
    من از شما دندانه پسته کال تهیه کردم. بسیار عالی و خوشمزه بود. خوشحالم که به تیم فروش حرفه ای شما اعتماد کردم. ممنون از مجموعه محترم شما

  2. سلام وقتتون بخیر من یکسالی هست که با تیم شما اشنا شدم و برای باقلوا پختن و هنرجو های کلاس باقلوا پزی ام هم سفارش میدادم و واقعا راضی بودم درسته قیمت ها روز به روزافزایش پیدا میکنه ولی خب این چیزی از کیفیت کار شما کم نکرده هیچ وقت
    یاعلی

    • خانم المهدی سلام و خسته نباشید خدمت شما
      در خدمت شما هستیم، خدا به کار و کسبتان برکت بدهد ان شاءالله

  3. سلام
    من از پسته کال شما خرید کردم و در آشپز خانه زیاد از محصولات مرغوبتون استفاده کردم و واقعا از محصولتون لذت بردم خیلی خوش طعم و خوشمزه بودند

  4. سلام برای پخت باقلوا بهترین مغز پسته است که باعث میشه بهترین وباکیفیت ترین باقلوا رو میشه تهیه کرد

  5. سلام من در شهر ساوه لوازم قنادی دارم.
    من نیازمند مغز پسته کال هستم، چند نفر از دوستان قنادم از من خواستند که برای شان مغز پسته کال بخرم، من در اینترنت سرچ کردم و به سایت شما رسیدم.
    ممنون میشم بیشتر کمکم کنید🌹

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای قربانیان
      بله، مغز پسته کال ممتاز موجود داریم.
      در واتساپ با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و سفارشتان را ثبت کنید.🌹
      در خدمت شما هستیم🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما