مرکز فروش مغز پسته رفسنجان

یکی از مرغوب ترین پسته های کشور که حتما تا بحال نام آن را شنیده اید پسته رفسنجان می باشد. مرکز فروش مغز پسته رفسنجان این نوع پسته ممتاز و درجه یک را با قیمت مناسب به صورت جزئی یا عمده در اختیار خریداران قرار می دهند.

خرید از مرکز فروش پسته رفسنجان به طور اینترنتی نیز ممکن است و خریداران گرامی می توانید مغز پسته مورد نیاز خود را بدون واسطه در این مرکز سفارش دهند تا پسته به آدرس پستی آن ها در کمترین زمان ممکن ارسال گردد.

مرکز فروش مغز پسته رفسنجان

دلایل مرغوبیت مغز پسته رفسنجان

دلایل مرغوبیت مغز پسته رفسنجان

پسته یکی از آجیل ها و موارد برای پذیرایی در ایران می باشد که کیفیت و مرغوبیت آن برای خریداران بسیار مهم می باشد . در کشور ما پسته رفسنجان یکی از معروف ترین پسته های کشور می باشد که دلیل آن مرغوبیت پسته های برداشت شده از این شهر می باشد.

پسته رفسنجان در انواع مختلفی می باشد اما طعم خوشمزه و پرچرب انواع پسته این شهر زبانزد می باشد و به دلیل آب و هوای مناسب و دارا بودن شرایط کشت پسته در این شهر پسته های برداشت شده از این منطقه بدون آفت ، درشت ، آبدار و از لحاظ عطر و طعم بسیار دلنشین می باشند. از انواع پسته های رفسنجان به پسته اوحدی ، احمد آقایی ، کله قوچی و اکبری می باشد که از لحاظ ظاهری خندان ، یکدست و تمیز می باشند.

مغز پسته مرغوب رفسنجان از پسته های دست چین شده درختان این منطقه تولید می شود که به دلیل کیفیت بالایی که دارد مشتریان زیادی داشته ، در نتیجه این نوع پسته در مراکز توزیع نمی ماند و همواره محصول تازه در این مراکز موجود می باشد. مغز های پسته با کیفیت تازه بوده ، بوی ماندگی نمی دهند ، چروکیده و خشک نیست و رنگ ظاهر آن ها بیانگر مرغوبیت آن می باشد و با کمی دقت می توان آن را تشخیص داد.

مصرف پسته در پیشگیری از بسیاری از بیماری ها از جمله بیماری های قلبی موثر می باشد و خونساز بودن آن تایید شده و به تجربه ثابت شده است . همچنین پسته سبب تقویت حافظه و قوای ذهنی می گردد . پسته با داشتن ویتامین و کالری فراوان یکی از میان وعده های مناسب برای کودکان در سنین رشد می باشد.

خرید مستقیم مغز پسته رفسنجان

خرید مستقیم مغز پسته رفسنجان
شهر رفسنجان واقع در استان کرمان که یکی از شهر های پسته خیز کشور می باشد تنها تامین کننده پسته این شهر و استان نمی باشد ، بلکه پسته های برداشت شده از این منطقه در سراسر کشور توزیع و عرضه می گردند ، حتی درصد بالایی از پسته های صادراتی کشورمان را پسته رفسنجان تشکیل می دهد .

بنابراین در هر نقطه از کشور که باشید می توانید برای خرید پسته رفسنجان اقدام نموده و از این محصول درجه یک بهره ببرید . خرید مستقیم مغز پسته رفسنجان را می توان از نمایندگی عرضه این محصول در رفسنجان ، تهران و دیگر شهر های کشور با قیمت بسیار مناسب انجام داد .

شرکت های زیر مجموعه این نمایندگی ها نیز در مراکز استان های دیگر انواع پسته مرغوب رفسنجان را به صورت فله یا بسته بندی در اختیار مشتریان قرار می دهند . خرید اینترنتی از این شرکت ها میسر می باشد و کافی است شماره تماس خود را در قسمت مربوطه فروشگاه آنلاین قرار داده تا از طرف فروشندگان محصول با شما تماس گرفته شود و مراحل ثبت سفارش پیگیری گردد.

قیمت عرضه این محصولات از طرف مراکز اصلی فروش بسیار مناسب می باشد و به دلیل حذف دلالان در این میان و سود گیری آن ها بهترین قیمت برای پسته و مغز پسته در انواع مختلف تعیین شده است.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

3

  1. سلام از بهترین پسته های ایران میتوان به پسته رفسنجان اشاره کرد که البته یکی از دلایل آن آب و های مناسب برای کشت این محصول است

  2. سلام
    من حدود ۵۰۰ تا یک تن مغز پسته رفسنجان می خواهم برای یک دوست نروژی.
    دوست ما تاکید دارد که مغز پسته رفسنجان با کیفیت بالا می خواهد که قیمت مناسبی هم داشته باشد.
    ممنون میشم راهنمایی کنید🌹

    • سلام و درود خدمت شما جناب آقای میر قربانی
      برای سوال و یا ثبت سفارش در واتساپ با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.🌹
      در خدمت شما هستیم🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما