پخش پسته مغز شده

پسته مغز شده توسط مراکز عرضه معتبر به تمام نقاط کشور پخش می شود. توزیع کننده با توجه به شناختی که از بازار مصرف دارد، ‌پیش از موعد درخواست مصرف کنندگان‌ و خریداران کل و جز، درصدد تامین انواع پسته مغز شده بوده و ضمن سفارش گیری، به توزیع آن‌ بین درخواست کنندگان می پردازد.

البته ناگفته نماند که در صورت رعایت استانداردهای بین المللی و بهره مندی از تجارب معاملات و داد و ستد جهانی، پسته مغز شده به راحتی می تواند پخش کننده ی آن را به سود کلان برساند و او را در عرصه جهانی به تاجری موفق تبدیل نماید.

پخش پسته مغز شده

بهترین پسته مغز شده

بهترین پسته مغز شده

تهیه بهترین پسته دغدغه باغدار، کارخانه دار، تامین کننده، دلال، فروشنده کلان و خرد و خریدار است. چرا که کیفیت تکراری نشدنی ترین شعار و اصلی ترین معیار برای خرید و فروش هر محصولی است. حتی به صراحت و با جرات می توان ادعا کرد که کیفیت و بهترین بودن، سبب تبلیغ می شود و خودبخود می تواند مسیر دیده شدن و برند بودن و کسب سود را هموار سازد.

تمامی گروه های تولید کننده و خریدار و مصرف کننده پسته مغز شده، بهترین بودن این محصول را بر اساس فاکتورهای ذیل تعیین می کنند. این موارد عبارتند از:

_ تازه بودن: اگر سری به مراکز فروش

خشکبار و مغز پسته زده باشید، حتما عبارت “امساله” را در کنار بیشتر محصولات مشاهده کرده اید. این برچسب یا عنوان بیانگر این است که محصول مورد نظر، برداشت سال جدید است و فروشنده تازه بودن آن را تضمین می کند و خریدار با خیالی آسوده می تواند آن را خریداری نماید.

مغز پسته ای که تازه نباشد، حالت کهنه بودنش به مرور بیشتر مشخص می شود چرا که طعم و عطر آن و حتی رنگ مغز پسته تغییر خواهد کرد.

_ رنگ : رنگ فاکتور مهم بعدی در تعیین بهترین هاست. مغز پسته ها معمولا سبز رنگ بوده و به همراه روکش صورتی در بخشی از آن.‌البته شما با توجه به درجه بندی پسته می توانید طیفی از رنگ‌ سبز سیر تا زرد را در پسته مغز شده ببینید. هر چه مغز پسته سبزتر باشد، کیفیت آن بهتر خواهد بود و قیمت بالاتری را به خود اختصاص می دهد.

البته شفاقیت رنگ نیز باید مورد توجه باشد.

_ نداشتن نم: مغز پسته به دلیل خاصیتی که دارد، خیلی سریع نم را به خود می گیرد مخصوصا که در فرایند تولید، پسته چندین بار مورد شستشو قرار می گیرد و اگر خوب خشک نشود و یا در ادامه در محیط نامناسب نگهداری شود، سریعا رطوبت را به خود جذب می نماید و سبب تغییر در طعم پسته مغز شده خواهد شد.

_ درشتی و اندازه مغز پسته: پسته انواع مختلفی دارد که هر کدام، در سایزهای متفاوت هستند. به طور مثال پسته احمدآقایی و یا بادامی بسیار کشیده تر و درشت تر از مغز پسته فندقی خواهد بود و در نتیجه صادراتی تر محسوب می شود و گرانبها تر هم می باشد.

_ سالم بودن مغز پسته: مغزهای پسته باید توسط دستگاه های سورت و یا نیروی انسانی تفکیک شود و همه مغزها باید سالم و بدون شکستگی باشند. نهایتا اینکه یک هشتم و بخش بسیار ناچیزی از مغز می تواند خوردگی یا شکستگی داشته  باشد تا بتوان آن را مغز سالم به شمار آورد.

_ بسته بندی، ارم و برند شرکت تولید کننده و یا فروشنده، رعایت استانداردها و..‌ همه و همه از عواملی هستند که می توان بر اساس آن بهترین پسته مغز شده را انتخاب کرد.

توزیع کنندگان پسته مغز شده

توزیع کنندگان پسته مغز شده

توزیع کنندگان در تلاش هستند که هم با رعایت کیفیت و ارائه بهترین ها و هم با کاهش دادن قیمت قیمت پسته مغز شده، رضایت مشتریان خود را بدست آورند. در کنار کیفیت، حتما قیمت محصول مورد توجه قرار می گیرد. گرچه همگان می دانند کیفیت بالاتر مساوی قیمت بالاتر خواهد بود اما در هر حال ارزندگی قیمت در برابر کیفیت حتما باید بررسی شود. از سویی دیگر تولید کننده و توزیع کننده گان خوب می دانند که چگونه با کاهش دادن هزینه های تولید و حمل و نقل و..‌، قیمت را با وجود کیفیت بالا، کاهش دهند. البته فروش عمده و کلان نیز کمک موثری در این کاهش قیمت خواهد بود.

کوشادانه به عنوان توزیع کننده موفق داخلی و خارجی، با عرضه پسته مغز شده در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، ممکن  بودن این ادعا را اثبات کرده است. برای خرید بهترین ها با ما در تماس باشید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

5

  1. سلام
    ممنونم از کیفیت محصولات تون من از مجموعه شما مغز پسته خریدم و خلال کردم .کیفیت عالی داشت ولی متوجه شدم خلال درجه یک هم موجود دارید آیا به صورت کیلویی هم فروش دارید؟؟؟؟

  2. سلام طاعات و عبادات شما هم قبول حق باشد سرکار خانم شوندی عزیز لطف بفرمایید برای سهولت در برقراری ارتباط باما لینک زیر را لمس کرده و از طریق واتساپ به همکاران بنده پیام دهید ممنون از از لطف شما
    https://wa.me/message/ENT7DXZAIJIOO1

  3. سلام خوب هستین من از این مغز پسته ها تون خرید کردندم و فکر کنم طی یک هفته به دستم رسید من فکر نمی کردم ولی خوب شو خیلی هم کیفیتش خوب بود

  4. سلام
    برایم جالب بود که بدانم شرایت نگهداری از پسته و مغز پسته چگونه است؟
    ما 50 کیلو پسته به انواع نمونه خریداری کرده ایم برای شکستن و مغز گیری.
    ما جایی مناسبی برای نگهداری مغز پسته نداریم؟
    نظر شما برای نگهداری از مغز پسته چیست؟
    ممنون میشم راه نمایی کنید🌹🌹

    • سلام و درود خدمت شما خانم گل چین
      مغز پسته را باید در جای خشک و سرد نگهداری کرد برای مثال در یخچال.
      برای پرسش سوالات و رفع مشکل در واتساپ با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.🌹
      در خدمت شما هستیم🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما